Avatar billede Tbp Nybegynder
28. september 2010 - 17:38 Der er 2 kommentarer

Datatekniker(Datafagtekniker) Læreplads søges !!

hej jeg er en dreng på 18 år jeg søger en datatekniker(datafagtekniker) læreplads. Efter som jeg lige er blevet færdig med grundforløbet på mercanteck i viborg. jeg sidder meget foran min computer og vil gerne have en læreplads. Jeg søger læreplads som i nok se men vis jeg ikke har fundet en inden 1 Januar/2011. så endere det nok med at jeg tager et forløb som Web-Integrator.
Fordi jeg ikke gider at side her hjemme mere.
Er meget villig til at flytte.
Jeg fik næsten topkarakter i cisco ccna
hvis i vil have papirer på at grundforløbet er gennemført så skriv til mig på mail: Tbp2@os.dk

navn: Tonni Bastrup Pedersen
Adresse: Stisagervej 14
7884 Fur
29. september 2010 - 11:47 #1
HEJ,

Jeg kan ikke hjælpe dig med lærepladser eller noget i den stil, men prøv at snakke lidt med de forskellige teknika (Teknikum i flertal) eller de forskellige Tekniske Skoler rundt om i landet.

Jeg ved at Odense Teknikum (der jeg er fra) eller andre (Århus Tek., Sønderborg Tek, Københavns Tek. , bl. andre) har en svagstrømsuddannelse (E-Ingeniør) eller Odense Tekniske Skole har en elektronik-retning. De andre tekniske skoler (rundt om i landet) har måskle også noget, der kan bruges. Jeg opfordrer dig ihvertfald til at undersøge det lidt nøjere.

Det er da en mulighed (måske ikke den bedste, men ihvertfald et hint ).

Kristian

PS: Jeg samler ikke point, så giv dem til en anden eller sig selv...
Avatar billede Tbp Nybegynder
30. september 2010 - 08:55 #2
Okay mange tak for tippet.
det ville jeg da lige kigger lidt nærmer på:D