Avatar billede Uranhj0rt Nybegynder
27. september 2010 - 15:20 Der er 4 kommentarer

Hvad ville i sælge en xbox 360 arcade for ?

Hej eksperter !

Jeg har en gammel xbox 360 arcade med wifi dongle og 8 gb harddisk.
Hvad synes i er rimeligt at forlange for sådan en ?

På forhånd tak :)
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
27. september 2010 - 15:41 #1
Jeg har selv en, og vil da gerne have 1500 for den.
På den anden side vil jeg ikke selv give mere end 1kr pr dB den udsender i støj, dvs 100 kr
Avatar billede Uranhj0rt Nybegynder
27. september 2010 - 15:44 #2
Haha ja den larmer af helvede til :) det os derfor jeg køber den nye :)
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
30. september 2010 - 15:15 #3
hvis du har en lille jolle, kan du evt bruge den som driv anker.

men når du engang har fået den nye, vil jeg da gerne vide om den larmer, både i standby, spil fra disk, med video/musik, eller spil fra DVD
Avatar billede Uranhj0rt Nybegynder
30. september 2010 - 16:22 #4
jonah.hex:

Ska jeg nok :)