Avatar billede Kalre Nybegynder
18. september 2010 - 12:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bærbar ved at dø

Tidligere igår var min bærbare desværre ved at dø (vi snakker en vaio vgn-fw21m ca. 1.5 år gammel)skærmen gik helt helt i stå, så jeg slukkede den manuelt. Da jeg så tændte den igen var der slet ikke forbindelse til skærmen eller noget, det var bare tænd/sluk knappen der lyste grønt. Sådan var det i et stykke tid. Sener prøvede jeg så at tænde den igen, og nu virker den, bortset fra at mit trådløse netkort ikke virker mere, og heller ikke mit touchpad. Desuden bliver det ved med at være en "sydende/flimrende" lyd fra tæt på højtalerne og skærmen. 1 af de gange jeg rebootede den, popppede den op med et vindue der sagde at mit windows ikke var lovligt (hvilket det er)

Jeg vil helst undgå at sende den til reperation, da jeg har fået installeret windows 7 på den, samnt bruger den hver dag i skolen. (jeg har ellers tegnet en forsikring der skulle give mig en ny hvis der skete noget med den de 3 første år, bare med en selvrisiko på 1000kr)
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. september 2010 - 14:35 #1
Tag en backup, og prøv at reinstallere Windows.
Er det ikke et software problem kan du intet gøre du garantien sikkert forhindrer dig i at pille ved hardwaren.
Avatar billede Kalre Nybegynder
19. april 2011 - 21:33 #2
der var ikke andet at gøre end at sende den til reparation, det tog så bare lige 2 måneder :/
Avatar billede Kalre Nybegynder
19. april 2011 - 21:43 #3
spørgsmålet er derfor ikke relevant længere