Avatar billede nico7027 Nybegynder
15. september 2010 - 09:26 Der er 4 kommentarer

Hjælp

Er der nogle der ligger inde med et godt cykel citat, som jeg kan bruge til en stil. Stilen handler om en hård tur på bornholm, med dårlige cykler :D

TAK!
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. september 2010 - 10:01 #1
Selv små hjul kan flytte store ting? ;-)
Avatar billede 220661 Ekspert
15. september 2010 - 10:03 #2
Ked af i havde dårlig cykler. Naturen er da dejlig at cykle i. Lidt bakket, men flot.
Skal der i citatet stå noget om Bornholm?
Skal der stå noget om hvor hårdt det har været at cykle?
Noget som "Kampen på Ypnatedbakken" eller lign.?
Avatar billede 220661 Ekspert
15. september 2010 - 10:12 #3
#1 Fint lille citat. Har set flere skoleelever hente cykler ved siden af hvor jeg arbejder. De er meget "kvikke" om formiddagen (8.30) når de henter cyklen. Men når man ser dem på eftermiddagen (15:00), når de afleverer cyklen igen, er de godt nok "brugte", og noget mere stille. Ja den Bornholske natur trækker krafterne ud, og man sover godt om natten bagefter.
Avatar billede nico7027 Nybegynder
15. september 2010 - 21:59 #4
tak for svarende, de kunne bruges :D