Avatar billede katrine7 Nybegynder
10. september 2010 - 19:00 Der er 1 løsning

Installering af ordbog på mobiltelefon

Jeg er ved at bestemme mig for hvor jeg skal købe min nye telefon fra. Det er en samsung S7550. Jeg har to muligheder:
1) Har ventet et par uger på at avelyn skulle få den på lager, men da den endnu ikke er kommet og kundeservice ikke kan svare på hvornår de får den hjem, har jeg overvejet:
2) at købe den fra det tyske ebay, der har den næst-bedste pris. Problemet er bare, at jeg har læst, at det ikke er sikkert at der er dansk ordbog installeret på telefonen. Det skulle man jo gå ud fra at der ville være, hvis jeg købte den fra avelyn, som er en dansk side. Der er ikke længe til at jeg skal ud at rejse, og derfor er nødt til at have en telefon på mig.
Spørgsmålet er nu: hvis jeg køber den fra den tyske side og der ikke findes dansk ordbog på, er det så noget man kan få installeret sidenhen, og hvad vil det koste?
Hvad vil I anbefale at gøre - vente på avelyn eller købe fra tyskland?
Hilsen Katrine

Links til avelyn:
http://www.avelyn.com/cms.ashx/produkter/-samsung/samsung-gt-s7550-blue-earth

Her den øverste (og billigste mulighed) på ebay
http://www.pricerunner.de/pl/1-1266901/Handy-Samsung-S7550-preisvergleich-shopping
Avatar billede katrine7 Nybegynder
09. december 2010 - 08:06 #1
luk spørgsmål