Avatar billede NoveltyD Nybegynder
09. september 2010 - 12:17 Der er 6 kommentarer

Ønsker gerne feedback på min nye webside, takk :)!

http://www.nd-accessories.com/

Dette er min første webside som er laget på wix.com
Kom gerne med Feedback :)
Takk!
Janne/ND!
Avatar billede Rosenborg Praktikant
09. september 2010 - 12:49 #1
Hej NoveltyD

Ang. Designet ser fint nok ud, du har valgt din egen stil og den skal du holde dig til, du skal dog være opmærksomhed at de fleste af sådan nogle hjemmesider ser helt anderledes ud. Din er unik på en måde, men det kommer jo også an på hvem din målgruppe er...

Ellers er din side ret så tom, hjemmesiden består for det meste af billeder, og det kan måske være svært for noget at finde ud af hvad det handler om, du har ikke beskrivende tekster, som du måske skulle overveje..

Ang. SEO som på dansk er søgemaskineoptimering, bliver utrolig svært for dig, for det første som jeg sagde mangler du beskrivende tekst på din side, for det andet er din din tittler samt metatags på hjemmesiden kunne havde været bedre optimeret.

Jeg synes du burde optimere keyword som smykker og Accessories, for det er sådan noget den kvindelig marked søger på.
Din hjemmeside er lavet i rent flash, dvs. din link struktur på hjemmesiden eksisterer ikke for søgemaskiner, da de ikke kan læse kildekoden i flash som er AS2 eller AS3. Du kunne selvfølgelig proppe en sitemap på siden, men det kan skabe andre problemer.

Håber du kan bruge det til noget :)
Avatar billede NoveltyD Nybegynder
09. september 2010 - 13:08 #2
Takk så meget for din feedback :)!

Ja, siden er nok riktig anerledes fra de ordinære accessories sider.
Om nå også du om mann oppfatter det..har jeg valgt riktig stil :)
Målgruppen min er de kunder som vil ha noe annerledes,unikt,fargerikt derav begrepet Novelty.
Jeg har valgt i hovedsak å bruke billeder fordi jeg vil kunne tilby eyecandy både design & smykke messig.

Angående søkemaskinoptimering,blev jeg like klar over de problemer jeg her møter.
Nu er jeg også så grønn på dette at jeg ikke riktig vet hvordan jeg skal gripe problemet ann.
Men tusen takk for din presisering, jeg skal prøve å finne en manual for å optimere keywords :)

Janne/ND!
Avatar billede mikaelch Novice
09. september 2010 - 19:51 #3
Højere SEO værdi bloggen ligger på eget domæne

Hvad er formålet med siden, det hjælper ikke meget på søgemaskiner at have en siden uden nærmest intet tekst på der linker til andre domæner.

Siden sådan ser værdiløs ud, der skal mere indhold på siden
Avatar billede supervejle Nybegynder
16. september 2010 - 07:51 #4
Hjemmesiden er uniq/anderledes - fint.

Men jeg er noget i tvivl om hvad "Air Mail" laver på din forside.

Som hjemmesiden pt ser ud, tror jeg desværre ikke du får solgt meget. Det er svært at finde nogle 'call to action' knapper.
Avatar billede RJM1985 Nybegynder
23. september 2010 - 15:05 #5
Synes at det er et flot og feminint design og jeg synes du fanger målgruppen godt ;-) Skønt at se at kvinder designer hjemmesider til kvinder - det er vi de bedste til...
og jeg synes ikke det gør noget at siden ikke har så god mulighed for at være søgeoptimeret, da du reklamerer for siden og dine produkter på facebook, blogger og twitter.
Avatar billede RJM1985 Nybegynder
23. september 2010 - 15:06 #6
Synes at det er et flot og feminint design og jeg synes du fanger målgruppen godt ;-) Skønt at se at kvinder designer hjemmesider til kvinder - det er vi de bedste til...
og jeg synes ikke det gør noget at siden ikke har så god mulighed for at være søgeoptimeret, da du reklamerer for siden og dine produkter på facebook, blogger og twitter.