Avatar billede Bimjee Nybegynder
04. september 2010 - 16:12 Der er 4 kommentarer

Netværket er ikke identificeret.

Hej. min bærbar ( Asus notebook m50vn/ osv.. serien ) kan ikke få forbindelse igennem lan kable, man kan med trådløs. Har prøvet alt og det gidder bare ikke at virke, og ved ikke hvorfor, min storebror ved siden af kan få forbindelse. og grunden til jeg vil på kable er da vores trådløs kører af lort, smider en af hele tiden osv.
Avatar billede plug1n Nybegynder
04. september 2010 - 18:25 #1
Når du nu siger du har prøvet alt, hvad dækker det så over?

Og hvis det trådløse kører dårligt, kan det tænkes det skyldes din ISP, prøv at ringe til dem, og få dem til at kontrollere.. Det er sket et par gange for mig at de satte hastigheden for højt ifht hvad min router kunne køre...
Avatar billede Bimjee Nybegynder
04. september 2010 - 19:27 #2
ipconfig osv, geninstalleret drivere, formateret. det trådløst at begyndt at kører bedre nu. :) men min lan-forbindelse virker ikke som jeg gerne vil ha til
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. september 2010 - 20:16 #3
Har du tjekket med et andet kabel?
Avatar billede plug1n Nybegynder
05. september 2010 - 20:30 #4
Jeg kan have problemer med at forbinde kablet, hvis mit trådløse netværk ikke er slukket mens...
Prøv lige at se om det hjælper...
kører du win7?