Avatar billede djqck Nybegynder
01. september 2010 - 22:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PC Skærm tænder ikke

Min skærm gider ikke at tænde! mit skærm virkede der jeg tog ud til byen min pc var tændt og skærmen var ogs men så når jeg kommer hjem så virker skærmen ikke så jeg tænkte på at min pc var gået i standby men nej det er skærmen når jeg bare sætter strøm stikket i sækermen kun strøm stikket og så trykker jeg på power knappen og der sker ikke noget det er ligesom den ikke får strøm! hvad er der galt

det er en LG L194WT

http://www.nshs.ir/images/LG_L194WT_LCD_monitor.jpg
Avatar billede theman1234 Nybegynder
01. september 2010 - 22:18 #1
første gang jeg tændte min skærm troede jeg også den var i stykker, men jeg fandt ud af at man bare skulle holde power knappen inde, ved ikke om det virker på din
Avatar billede kimtheman Novice
02. september 2010 - 11:40 #2
Tje prøv med nyt strøm stik til skærm. Prøv skærm på anden Pc , anden kontakt osv. Ellers er den vel død.
Avatar billede theman1234 Nybegynder
02. september 2010 - 14:10 #3
prøv at hive strøm stikke ud til skærmen. tryk så en masse gange på start knappen for at få skærmen afladet. sæt strømstikke i igen og se om den virker
05. oktober 2010 - 18:40 #4
(Er du stadig igang ?)
Avatar billede djqck Nybegynder
15. december 2010 - 00:16 #5
Skal Lukke Den HER
Avatar billede kimtheman Novice
15. december 2010 - 00:39 #6
Øhhh hvad var løsningen?