Avatar billede jepper1992 Mester
01. september 2010 - 13:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

normal størrelse trafik for webhotel

hej vil bare gerne vide hvad det "normale" for størrelse af trafik.
Avatar billede Bamma Nybegynder
01. september 2010 - 14:00 #1
deffinér normalt traffik, kommer helt an på hvad du har tænkt dig der skal ligge på dit webhotel, og antal forventede besøgende.
Avatar billede jepper1992 Mester
01. september 2010 - 14:11 #2
der skal ligge filerne for hjemmesiden, et forum,
regner med at der på nogle dage kommer 200 ellers et hunndrede stykker
Avatar billede intenz Novice
02. september 2010 - 09:56 #3
Hvis du ikke har store mængder af filer der kan downloades eller lign., bør du ikke bekymre dig om det.

Men det kommer an på hvor meget en side (inkl. billeder) fylder. Hvis vi regner ud fra 100kb per sidevisning (måske endda højt sat, da billeder og lign. caches efter første visning), så kan du have 10 sidevisninger pr. MB trafik, og 10.000 pr. GB trafik.

Men det er umuligt at sige præcist. Men hvis du lige skal til at starte siden, bør du ikke bekymre dig om det. Jeg kunne ikke forestille mig, at et par 100 besøgende ville koste noget særligt i trafik.
Avatar billede jepper1992 Mester
02. september 2010 - 10:17 #4
bliver nød til at vide præsis hvor meget, jeg kan ikke få lov at oprette mig på det web hotel jeg gerne før jeg skriver til dem hvor meget jeg vil bruge
Avatar billede intenz Novice
02. september 2010 - 11:34 #5
Find et andet webhotel så. Enten er de inkompetente ellers har du valgt et webhotel der ligger langt udover dit behov.

one.com, unoeuro.com, surftown.dk er typisk nok til at starte ud, så kan du flytte hvis/når det bliver nødvendigt.
Avatar billede jepper1992 Mester
07. september 2010 - 08:45 #6
okay tak det  prøver jeg :)