Avatar billede carstenmulvad Nybegynder
31. august 2010 - 10:42 Der er 5 kommentarer

Indlejring af Script i TYPO3

Hejsa

Vi kører TYPO3 på en hjemmeside. Her skal vi have lagt et script ind i kildekoden, men vi har kun editoradgang til siden.

Hvordan åbner man for kildekoden og får adgang til at lægge et script ind i en div.

Vi er ved at opgradere siden, men har midlertidigt behov for at lægge et script ind. Da vi skifter leverandør fra TYPO3 til et andet system er der ikke længere support på TYPO3.

Kan nogen hjælpe?
Avatar billede majbom Novice
31. august 2010 - 16:19 #1
har du ikke mulighed for at ligge kode ind på de sider du laver, det ved jeg man f.eks. har med dandomain-shops
Avatar billede carstenmulvad Nybegynder
31. august 2010 - 16:48 #2
Hej SPLAZZ
Det har vi prøvet, men det duer ikke, med mindre der skal nogle klammer eller specialtegn før og efter scriptet for at det kan læses og udføre den dertil hørende funktion. Kender du noget til om det kan lykkedes af den vej.
Avatar billede LNG.DK Novice
03. september 2010 - 17:37 #3
Kan i ikke kontakte udbyderen af jeres Typo3 og få en admin adgang?
Avatar billede LNG.DK Novice
08. september 2010 - 20:05 #4
Få en admin adgang til din typo3.

Hvis du køber et hosted produkt har du altid krav på en admin adgang. (med mindre hosting selskabet i deres betingelser nægtet det) Hvis de har gjort dette, så fralægger de sig nok ansvaret, men hvis du har styr på hvad du laver er det vel ikke noget problem.
Avatar billede majbom Novice
10. november 2010 - 14:15 #5
kok du videre ?