Avatar billede Slettet bruger
31. august 2010 - 00:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Email post problemer

Værten 'POP3' er ikke fundet. Kontroller, at du har skrevet servernavnet korrekt. Konto: 'POP3', Server: 'POP3', Protokol: POP3, Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Socket-fejl: 11001, Fejlnummer: 0x800CCC0D

Dette står der hver gang jeg går til Outlook Ekxpress for at se min post. Efter en formatering plages jeg af denne advarsel og kan ikke få den til at forsvinde. Selv om jeg har prøvet alt
i funktioner.
Hvad kan jeg så gøre?
Kan godt sende og modtage post, men der er jo noget galt.....
Avatar billede vejmand Juniormester
31. august 2010 - 00:31 #1
Hvor mange konti har du oprettet i Outlook Express?
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2010 - 07:53 #2
Der kun en konto, men der er fra gmail.com en overføring
af den konto til gmail.....men det betyder nok ikke noget
for den OE konto.....vel?
Avatar billede LNG.DK Novice
31. august 2010 - 08:59 #3
Husk at ændre portene til det Gmail foreskriver:

Du finder en vejledning her:

http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=78799&cbid=-10i8k3b6xuobb&src=cb&lev=%20answer
Avatar billede LNG.DK Novice
31. august 2010 - 09:02 #4
Opsætningen i OE minder meget om den til MS Outlook.

Vejledning, med skærmbilleder, her:
http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=77661&cbid=-11hw709h6t112&src=cb&lev=%20answer
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2010 - 16:09 #5
Jeg har kontakt med mit bredbåndsfirma....men først om nogle dage
har de tid. Jeg kan nok ikke selv klare det.
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2010 - 18:36 #6
Det var et problem med en gammel internetudbyder. Jeg skulle gå
ind i indstillingerne og fjerne den. Det gjorde jeg og nu er det ok ^^
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2011 - 10:01 #7
Diggs vil du skrive noget så jeg kan afslutte?

Hilsen Annels