Avatar billede boie Novice
30. august 2010 - 18:01 Der er 11 kommentarer

MANGLER driver til cisco trådløst netkort

Hej jeg mangler en driver til Cisco trådløst netkort jeg ved det hedder AIR-Pi21AG-E-K9 jeg kører win xp proffesionel. Jeg kan ikke hente driveren nogle steder alle steder skal man registrere sig og på Cisco's hjemmeside virker registreringen ikke, er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede kimtheman Novice
30. august 2010 - 18:48 #1
Avatar billede riversen Nybegynder
30. august 2010 - 18:47 #2
skriv på msn, så kan du få den...
Avatar billede teknik Juniormester
30. august 2010 - 18:52 #3
Der findes nu en bruger hos cisco med

Navn: Eksperten
Pass: Eksperten123

husk det store E

mvh :-)
Teknik
Avatar billede kimtheman Novice
30. august 2010 - 20:38 #4
teknik det har jeg prøvet også og det virker ikke. Noget med en henvisning fra en af deres support eller et eller andet. Men #2 er vel også driveres så den er vel i vinkel.
Avatar billede kimtheman Novice
30. august 2010 - 20:38 #5
driveren
Avatar billede 220661 Ekspert
30. august 2010 - 21:16 #6
Nu må vi se om der kommer noget respons?????
1100 ude.
Avatar billede riversen Nybegynder
30. august 2010 - 21:27 #7
#4: Du kan jo prøve

#6: Hold dig til topic... please!
Avatar billede kimtheman Novice
30. august 2010 - 21:30 #8
Har prøvet som #3 skrev ved at oprette profil selv og det virkede ikke. Jeg fik konto men ville ikke download.
Den skrev
"To download this software you must have a valid Technical Support Services Agreement associated to your Cisco.com user ID.
•If you do not have a Technical Support Services Agreement you can get one through:
•Your Cisco Account Team if you have a direct purchase agreement with Cisco
•Your Cisco Partner or Reseller
•Once you have the Technical Support Services Agreement you must associate your Technical Support Services Agreement to your Cisco.com user ID with Profile Manager"
Avatar billede kimtheman Novice
30. august 2010 - 21:32 #9
Topic mener du derved tråden her?
Det er jo ikke helt løgn det han skriver #6, da der er spørgsmål tilbage fra 2007, som stadig ikke er afsluttet af boie!
Avatar billede 220661 Ekspert
30. august 2010 - 22:07 #10
2004 er den ældste fra.
#7 riversen jeg skriver jo kun det, fordi boie burde tage sig sammen til at få ryddet op i de gamle tråde.
6 stk oprettede siden 2004 ingen lukkede. Er det rimeligt?
Avatar billede teknik Juniormester
02. september 2010 - 15:17 #11
Lidt sørgeligt, at både #2 og #3 viser sig at ende blindt.

Men lidt mere info kan måske hjælpe
til at finde driveren andetsteds.

Her tænker jeg på
- hvilken PC kortet sidder i
- fabrikat
- mærke, model

Hvis det er en hjemmestrikket model, så er der nok ikke meget at gøre den vej rundt.

..hvad med den oprindelige til kortet/PC'en
medfølgende driver CD...kan den ikke fremskaffes?