Avatar billede peditor Nybegynder
30. august 2010 - 10:31 Der er 2 kommentarer

Outgoing mail server?

Hvilken outgoing mail server skal jeg bruge for at kunne sende fra emails fra min bærbare i udlandet?
Avatar billede Blandy Praktikant
30. august 2010 - 11:50 #1
din udbyder vel?
Avatar billede kimtheman Novice
30. august 2010 - 14:51 #2
Du går bare ind på din udbyders hjemmeside og logger på din webmail der.

Ellers får du dit eget webhotel og derigennem opretter e-mails til hele familien og i skal ikke tænke på skift af emails adresse hvis i flytter internet udbyder eller den gratis service i bruger på nettet lukker osv.
Og der bruger du så din webhotels udbyders smtp server og den kan du logge på overalt.

For hvis du sætter under ens andet internet kan du jo ikke få kontakt til deres servere.

Men ellers kontakt din udbyder (Eller fortæl her hvem det er), og de må kunne fortælle om deres servere kan bruges i udlandet.