Avatar billede madselgaard Nybegynder
24. juli 2001 - 11:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Com port fusk....

Tjah, jeg har jo levet med et internt 56k modem i et pænt stykke tid, men da jeg endelig fik ADSL, pillede jeg det selvfølgelig ud. Da jeg gjorde dette, satte jeg mit gamle Voodoo kort i samme PCI port, da det virker bedre, end mit Geforce, i nogle spil.

Da jeg starter Computeren igen, virker alt som normalt, men dog ikke com porten... Kan i hjælpe mig?

På forhånd tak.
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. juli 2001 - 11:33 #1
Jeg går ud fra at du skal bruge comporten til din opsætning af ADSL routeren.
Comporten forsvinder når du fjerner dit modem, prøv at tilføje den under Kontrolpanel - tilføj/fjerne hardware og vælg comporten, enten 1 eller 2.
Avatar billede madselgaard Nybegynder
24. juli 2001 - 11:37 #2
Okay, tak. Det prøver jeg.
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. juli 2001 - 11:40 #3
Jeg så lige at det var et internt modem, de plejer gerne at bruge com3, det er nok grunden til at det er væk, så du skal bruge enten com1 eller com2.
Avatar billede madselgaard Nybegynder
24. juli 2001 - 11:53 #4
Hmmm, ja. Det virkede ikke lige i første omgang... Men jeg leger lidt med det.

Skal jeg lade den selv søge efter det, eller skal jeg selv finde den?

Andre forslag er velkomne.
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. juli 2001 - 11:56 #5
Prøv i første omgang at lade den søge.
Sæt dit ADSL i com1 eller com2, så skal den nok finde porten!
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. august 2001 - 15:58 #6
Takker for pointene ;o)

www.fotx.net/retaxes