Avatar billede Mavsic Nybegynder
24. august 2010 - 09:43 Der er 3 kommentarer

Blokeringsoplysninger

Jeg forsøger at vedhæfte billeder i hotmail (ny mail, vedhæft billeder, komprimerede billeder, overfør alle og derefter er det ikke muligt at gøre mere) - får denne besked øveste i vinduet - Internet Explorer har blokeret dette websted, så det ikke kan bruge et ActiveX-objekt på en usikker måde. Dette forårsager muligvis, at denne webside ikke vises korrekt.
Jeg har brugt de hjælpeforanstaltninger der anbefales, men problevet er ikke løst - hvad gør jeg??

Mavsic
24. august 2010 - 12:31 #1
Velkommen til E. ...

Under hvilket system:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Mavsic Nybegynder
24. august 2010 - 12:45 #2
Mange tak!

Det er vista, men den utålmodige her har løst problemet - men om det kommer til at volde mig yderligere problemer det må tiden vise.
Avatar billede susannemitchell Nybegynder
24. august 2010 - 16:49 #3
Hey..
Jeg har præcis samme problem med det nye hotmail, som Mavsic, MEN jeg har ikke løst det og er ved at blive hmm... ret irriteret.. Jeg kan ikke komme til at vælge "kør", "run" eller noget, når blokeringsoplysningen vises.. Og jeg har altså ret meget brug for at sende mange kromprimerede billeder,(af vores hundehvalpe bl.a.) så det nytter ikke at sende som filer. Jeg kan godt få lov til dette, men det kommer til at fylde for meget. Jeg har Vista..
Forslag anyone?
Mvh Susanne