Avatar billede toppz88 Nybegynder
23. august 2010 - 16:20 Der er 6 kommentarer

Min skærm menu med volume popper hele tiden op af sig selv.

Hejsa

Jeg har fået et problem med min PC skærm af mærket Packard bell. Det er en 21,5" skærm. Jeg var igår inde og opdatere mit grafikort (Geforce 120 GT) og installere et nyt antivirus program AVG. jeg kan faktisk ikke huske hvor lang tid efter problemet opstod men nu er det der alt. Det drejer sig om at at menuen med volume på skærmen bliver ved med at poppe op med 5-10 sekunders mellemrum og så skruer den selv op eller ned. Og det skal hertil siges at knapperne hverken har lidt overlast eller er gået i stykker. Jeg har været inde og lave en systemgendannelse af min computer til før jeg begyndte at opdatere og installe antivirus, men dette har ikke løst problemet. Var der måske en som har haft det samme problem, eller kunne forklare mig hvordan jeg løser det. Hvis i skal bruge nogle flere informationer så sig endelig til.
Min computer er en hewlet packard model p6034sc.
Jeg har også prøvet at afinstallere skærmdriver og installere igen.

På forhånd tak.
Mvh Henrik Jensen
Avatar billede 220661 Ekspert
23. august 2010 - 16:44 #1
Er der en knap er "hænger" på skaærmen?
Avatar billede toppz88 Nybegynder
23. august 2010 - 16:58 #2
Ja der "hænger" 5 knapper under skærmen. I midten er der sluk knappen. Til venstre er der auto og menu og til højre er der pil op og ned
Avatar billede 220661 Ekspert
23. august 2010 - 17:25 #3
Med hænger menes en knap der er trykket ind og har låst sig i indtrykket tilstand.
23. august 2010 - 17:47 #4
Velkommen til E. ...

Det er IKKE noget softwa fra din PC som gør det; det er fra selve SKÆRMEN egen menu.
Du vil sansynligvis opleve det samme ved at tilslutte SKÆRMEN til hvilken som helst anden PC...

Det er #3 du skal stile efter!
Avatar billede toppz88 Nybegynder
23. august 2010 - 19:02 #5
Jamen der "hænger" ikke nogen knapper, de er aldrig blevet brugt til noget som helst, har kun brugt auto knappen nogle få gange og har været inde i skærm menuen og trykke reset, men det hjælper faktisk heller ikke.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. august 2010 - 21:05 #6
Okay. Hvis jeg forstår dig rigtigt, så har det ikke noget med billedindstillinger på selve skaærmen der er problemet. Det er at på nogle tidspunkter kommer er en søjle til syne på skærmen med lydstyrke at gøre?
Fejlen med dette kan være, at der er nogle knapper på tastaturet, hvor der er kommet noget i klemme, så den popper op en gang imellem.
Det skulle ikke have noget med grafik kort driver at gøre, og heller ikke dit antivirus program.
Hvis du har et andet tastatur, så prøv det og se om fejlen forsvinder.
Fejlen kan både være selve tastaturet og softwaren til de ekstra funktioner der måtte være på det.