Avatar billede Mortend6 Nybegynder
23. august 2010 - 15:19 Der er 2 kommentarer

"send til" funktion excel

Hej.

Jeg har en (måske) simpel udfordring i Excel, som jeg simpelthen ikke kan finde ud af.

Excel har funktionen "send til", som jeg bruger til at sende et excel-ark ud via mail, men sommetider har jeg brug for, at den ikke sender alle faneblade ud.

Derfor vil jeg høre om der er nogen, der kan fortælle mig om det er muligt at sende et enkelt faneblad ud, stadig som en fil via mail?

På forhånd tak for svar.
Avatar billede marantz Nybegynder
23. august 2010 - 15:24 #1
Klik på et tomt område på arket (som du vil sende), Ctrl+Alt (Marker alt) højreklik og vælg kopier.

Åbn en ny tom excell-fil, og højreklik på A1-cellen og indsæt.

Og send denne :o)
Avatar billede marantz Nybegynder
24. marts 2011 - 09:21 #2
Selv tak for hjælpen....