Avatar billede Stamper Nybegynder
23. august 2010 - 00:49 Der er 1 løsning

A+ Arrownet Netgear WGR614v10

Jeg kan ikke få forbindelse til Internettet via en Netgear WGR614v10 med A+ Arrownet som ISP.

Routeren får ikke tildet en IP-adresse fra ISP. Wgr614 er tilsluttet vægstikket (intet modem, da tilsluttet via Ungdomsbo boligforening) via det af producenten vedlagte straight through kabel. Det er også prøvet at tilslutte routeren via det af A+ medsendte kabel, der også er lige igennem. Kablet er sat ind i WAN-porten på WGR614.

Alle lamper lyser som de skal iflg. manualen, og der burde derfor være korrekt forbindelse, men routeren modtager ingen IP-adresse.

Sættes kablet direkte til en MacBook fra vægstik går der ca. 5 sekunder, og så er der internetforbindelse.

Routeren er opsat til at modtage IP-adresse fra ISP.

Jeg har også forsøgte at få routeren til at spoofe MB'ens MAC-adresse, men det hjalp heller ikke.
Avatar billede Stamper Nybegynder
19. februar 2011 - 08:41 #1
Spørgsmålet er lukket.