Avatar billede brieost Nybegynder
20. august 2010 - 23:34 Der er 1 kommentar

LG nas server N2B1DD2

Hej.

Jeg har for nyeligt købt en LG nas server N2B1DD2

http://www.lg.com/dk/computerprodukter/nas/index.jsp?countryCd=dk

Jeg har problem med at når jeg skal ind på den udefra (via remote access) kan jeg ikke åbne det program på den der hedder file viewer hvori man kan uploade og downloade filer. Jeg kan godt komme ind på det når jeg sidder derhjemme (altså ikke igennem remote access). Skulle gerne have åbnet alle porte på routeren så jeg tænker ikke det er det der er problemet.

Nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede Hanserik14 Nybegynder
25. august 2010 - 15:59 #1
Hej

Jeg kan ikke direkte svare på dit spørgsmål. Men jeg har for nyligt skaffet mig en LG-NAS N4B2, som sikkert minder noget om din.

Til min NAS fulgte der et program, der hed Ajaxplorer. Og det fungerer fint med at uploade og downloade dokumenter - også når jeg sidder på en fjern-computer.

mvh

Hans Erik Jensen
Nordborg