Avatar billede AnneSophie95 Nybegynder
16. august 2010 - 19:43 Der er 4 kommentarer

Hvordan bliver jeg model?

Hej, jeg er en pige på 15 år som altid godt har kunnet tænke sig at arbejde som model. Jeg er 1.75 høj og vejer omkring de 60 kilo. Jeg har aldrig kunne finde nogen steder hvor jeg kunne søge om det eller lign. ? Nogen som kan hjælpe mig, som måske kender nogen sider eller sådan noget?

Tak på forhånd!
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
16. august 2010 - 19:59 #1
Du skal nok ikke regne med at få ret meget hjælp til det her.

Jvf. Ekspertens FAQ er det en side der henvender sig til IT og programmering. http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-2
Avatar billede claes57 Ekspert
16. august 2010 - 20:09 #2
irriterende - jeg er så ikke 175, men 157, og ikke 15, men 51.

men prøv at google på Modelbureau og evt med nærmeste storby som andet ord (ex Modelbureau århus)
Avatar billede 220661 Ekspert
16. august 2010 - 20:17 #3
Claes du er jo tal ekvilibrist
Ja det var dengang da ......
Avatar billede Blandy Praktikant
17. august 2010 - 15:17 #4
man kan nemt betale sig fra at få taget billeder, og så komme på en hjemmeside hvor firmaer kan se ens billeder, og så se om din kan bruge en.