Avatar billede 2diamond Nybegynder
15. august 2010 - 17:46 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Handlingen er anulleret pga bergænsninger på computeren kontakt systemadministratoren

Når jeg modtager e-mails i outlook, så kan jeg ikke klikke på links der er i mine mail. hvis jeg gør får jeg svaret :Handlingen er anulleret pga bergænsninger på computeren kontakt systemadministratoren.

Det er en ny Pc og jeg har ikke sat den til dette.
Hvad skal jeg ind under for at få det til at stoppe??

Kan I hjælpe??

Mvh Lotte
Avatar billede teknik Juniormester
15. august 2010 - 18:23 #1
Hej Lotte

Hvilken udgave af outlook har du

kan findes ved (i outlook) at trykke menuen
-hjælp
og vælg punktet
- om outlook....
Avatar billede teknik Juniormester
15. august 2010 - 19:18 #2
Ved nærmere eftertanke

prøv blot at klikke på nedenstående link

http://go.microsoft.com/?linkid=9726441

og så vælge "kør" i den pop-up boks som kommer frem.

mvh :-)
Teknik
Avatar billede 2diamond Nybegynder
17. august 2010 - 19:46 #3
Jeg har en 2007 udgave
Avatar billede 2diamond Nybegynder
17. august 2010 - 19:47 #4
Det virkede desværre ikke. Det er en helt ny computer, jeg forstår ikke hvad det er der er galt??
17. august 2010 - 19:57 #5
Under hvilket system:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Har du - mere eller mindre ufriviligt - haft alternative browser instaleret ?
Avatar billede 2diamond Nybegynder
23. august 2010 - 18:13 #6
Det er Win7
Avatar billede 2diamond Nybegynder
23. august 2010 - 18:14 #7
Jeg prøvede med Google Crome, men afinstallerede den igen da jeg ikke kunn komme ind på min web bank når jeg brugte den.
23. august 2010 - 18:26 #8
DET er pointen/problemet!!!

... [kontrolpanel] [Standardprogrammer] [Angiv standardprogrammer] - Vælg "Internet Explorer" [Vælg standardindstillinger for dette program] - [ X ] Maker alt - [Gem] ...
Avatar billede 2diamond Nybegynder
24. august 2010 - 16:02 #9
Det var allerede markeret og selvom jeg gjorde det igen virker det stadig ikke ;-C
24. august 2010 - 21:13 #10
... IE - [Funktioner] [Internet indstillinger] Fanen "Programmer" ... (Prøv nogle af mulighederne der... Selvom det er lidt af det samme...)
24. august 2010 - 21:14 #11
Tanke: Start IE med "HøjreMusseTast" - "Kør som administrator..." og SÅ #10 ???
Avatar billede 2diamond Nybegynder
26. august 2010 - 16:21 #12
;-(( det virker slet ikke Øv
Avatar billede vejmand Juniormester
26. august 2010 - 16:37 #13
Måske dette, 9. indlæg:
http://www.eksperten.dk/spm/890353
Avatar billede 2diamond Nybegynder
31. august 2010 - 07:43 #14
Jeg er nok lidt dum, men forstår ikke hvad det er jeg skal og hvor jeg skal skrive Win+

Kan jeg få en mere udførlig vejledning for dummies
Avatar billede vejmand Juniormester
31. august 2010 - 11:20 #15
Windows-tasten + R -> Skriv REGEDIT i boksen og klik OK
eller
Start -> kør -> Skriv REGEDIT i boksen og klik OK

Så kommer du ind i registreringsdatabasen, ændringer herinde er på eget ansvar, hvis du ændrer noget forkert, kan du skade computeren, så den ikke kan starte.
Så, ret kun, hvis du er sikker på du er det rigtige sted....
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2010 - 13:11 #16
Jeg har netop haft det problem, og prøvede næsten alt. Systemgendannelse, Mikrsoft fix it, reperation af officepakken  oa gjorde ingen forskel.

Kun fordi jeg havde et image-program lykkedes det at løse det.

Mener bestemt det er i registreingsbasen, evt en manglende nøgle der giver problemet.