Avatar billede gba Nybegynder
23. juli 2001 - 22:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

server?

jeg har installeret apache web server på min pc men kan jeg gøre så at man kan hente tiln fra min pc når jeg er på nettet
Avatar billede otis Nybegynder
23. juli 2001 - 22:20 #1
Avatar billede flyvende_farmor Nybegynder
23. juli 2001 - 22:20 #2
ja du ligger alle de filer du vil have et folk skal kunne hente i Den mappe du har valgt at alle html dokumenterne skal ligge i
Avatar billede gba Nybegynder
23. juli 2001 - 22:24 #3
men hvordan gør jeg sådan at det er muligt at at fra min side (www.gameboy-advance.subnet.dk) og lave et link så de kan hente fra serveren
Avatar billede jelzin101 Praktikant
23. juli 2001 - 22:28 #4
<A HREF=\"/herskriverduhvadmappenhedder/fil.exe\">fil.exe</a>
Avatar billede gba Nybegynder
23. juli 2001 - 22:31 #5
jeg skal lige prøve om det virker (det kan tage 7 dage eller mindre da jeg ikke er på hver dag)
Avatar billede gba Nybegynder
24. juli 2001 - 22:35 #6
det virker da ikke for en skid
dette spm el lukket
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
25. juli 2001 - 10:36 #7
gba>> Håber du omgående vil ændre adfærd, da jeg ellers er tvunget til at slette også denne profil. Ingen er ude på at genere hinanden her, og det skulle du efterleve, ellers kan du ikke deltage som vi andre !!! Ser frem til din kommentar.