Avatar billede Dartemis Nybegynder
11. august 2010 - 16:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

JQuery dropShadow - transp. billede...

Hey Eksperter..

Nu har jeg siddet og knoklet med at finde en ordenlig drop shadow plugin til JQ, og nu har jeg så ENDELIG fundet et som jeg kunne bruge ordenligt..

Så smider jeg det ind og det virker os..... bare ikke lige på den måde jeg ville have det på.. skyggen skulle ligge på mit logo som er transparent, og siden det er transp. regnede jeg med det ville køre i kanterne af mit runde logo.. men gjorde det ikke, det tager og laver skygge på hele billedet..

Nogle som kan hjælpe mig her ? har prøvet at ændre options men så virker det slet ik, har os prøvet at ændre options i source'en men virkede heller ikke..

i kan se her hvordan det ser ud:
http://patrickrorth.dk/index2.php

og jeg bruger denne her dropShadow plugin:
http://dl.dropbox.com/u/1546882/jquery.dropshadow.js

i kan jo evt. se i koden på min side om der er noget der er lavet forkert ?

Mange tak på forhånd
Avatar billede Dartemis Nybegynder
12. august 2010 - 10:05 #1
Ingen der kan hjælpe mig her ?
Avatar billede Dartemis Nybegynder
14. marts 2011 - 13:24 #2
svar