Avatar billede Slettet bruger
10. august 2010 - 18:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fejlmeddelelse ved forstørrelse af billede

Når jeg klikker på et billede på min side, skal det åbne og vise sig i stor format. Det gør det også. Men det virker kun en gang. Efter første gang står der nederst: "Der opstod en fejl på siden.". Klikker jeg på ikonet får jeg følgende besked:

Detaljer om fejl på websiden

Brugeragent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0)
Tidsstempling: Tue, 10 Aug 2010 16:18:49 UTC

Meddelelse: Egenskaben visibility kunne ikke hentes. Ugyldigt argument.
Linje: 6
Tegn: 2124
Kode: 0
URI: http://www.minside.dk/wp-content/themes/classic-theme/js/slimbox2.js
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2010 - 18:56 #1
Kan man konkludere noget som helst på baggrund af ovenstående?
10. august 2010 - 19:00 #2
Ikke fordi jeg har 'forstand' på det men info om ->
* Hvilket program er siden 'programmeret' med ?
* Hvilken Browser ?
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2010 - 19:10 #3
WordPress
Internet Explorer 8.
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2010 - 19:13 #4
Rettelse!

Efter første gang står der nederst: "Der opstod en fejl på siden.".

skulle helt præcist være

Når man klikker anden gang for at åbne/forstørre billedet, står der nederst: "Der opstod en fejl på siden.".
10. august 2010 - 19:29 #5
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2010 - 20:18 #6
Det ved jeg ikke. Er ikke nok inde i det til at kunne se om det kan bruges til noget. Men jeg tror det ikke. Det er ligemeget hvilket format og hvilken størrelse jeg uploader, så består problemet.

Og det var måske noget ævl. Ved vist ikke helt hvad jeg snakker om. Med andre ord: Jeg kan ikke bidrage med meget her. Har brug for _hjælp_.
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2010 - 17:54 #7
Håbløst!
13. august 2010 - 21:14 #8
PS: Hvad du havde skrevet [WordPress] et sted i overskriften / første indlæg, var der nok kommet flere kommentarer/svar...