Avatar billede freddyx Nybegynder
09. august 2010 - 15:31 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Problem med grafik kortet

Hey jeg har en medion bærbar computer
her for noget tid siden gik harddisken, jeg har siden fået ny i, men nu virker mit grafik kort ikke ordenligt.
Jeg har været inde på medions hjemmeside og finde programmet til min bærbar som er VGA nvidia, men når jeg vil installere nvidia, så melder den fejl og siger:

NVIDIA-installationsprogrammet kunne ikke finde nogen drivere, der er kompatible med din aktuelle hardware. Installationsprogram afslutter nu.

Hvad kan der være galt?
kunne virkelig godt bruge hjælp hurtigst muligt :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. august 2010 - 15:36 #1
Har du instaleret alle bundkortrts drivere særlig chipset drivere er vigtige? for at komunikere med andre drivere.
Avatar billede freddyx Nybegynder
09. august 2010 - 15:38 #2
øhm det ved jeg ikke, har ik rigtig så meget styr på alt det der :D
men vil meget gerne have hjælp til det
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. august 2010 - 15:40 #3
Og iøvrigt har medion kun lavet den model du har? det er alt lige nemmere at hjælpe hvis du ikke bruger en kategori hvor dit styresystem bliver oplyst [generelt] siger ikke meget.
Avatar billede freddyx Nybegynder
09. august 2010 - 15:42 #4
ja, jeg synes bare det svært at finde en kategori der passer rigtigt.
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. august 2010 - 15:42 #5
Så henter du speccy. http://www.piriform.com/speccy
den fortæller både hvad dit bundkort er for et hvad du har af hardvare osv:
Avatar billede freddyx Nybegynder
09. august 2010 - 15:43 #6
okay :)
det prøver jeg lige
Avatar billede freddyx Nybegynder
09. august 2010 - 15:46 #7
Operating System
    MS Windows 7 Ultimate 32-bit

CPU
    Intel Pentium T4200  @ 2.00GHz    49 °C
    Penryn 45nm Technology

RAM
    4.0GB Dual-Channel DDR2 @ 399MHz (6-6-6-18)

Motherboard
    MEDION P6613 (U2E1)

Graphics
    Generic Non-PnP Monitor @ 1280x720
    Standard VGA-skærmkort

Hard Drives
    313GB Seagate ST9320325AS ATA Device (Unknown Interface) 41 °C

Optical Drives
    HL-DT-ST DVDRAM GSA-T50N ATA Device
    BCNS F4XA7K5EZGTM SCSI CdRom Device
Audio
    Realtek High Definition Audio
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. august 2010 - 16:05 #8
Så vidt jeg kan se er den født med vista men på denne side skulle du kunne finde drivere og hvis de ikke umidelbart kører så prøv at højreklikke på exe filerne og kør som administrator.
(EXE filer kan også hedde install.kør. eller setup.)
http://www.medion.co.uk/service/?drivers_updates/drivers_updates.htm
Avatar billede freddyx Nybegynder
09. august 2010 - 16:09 #9
okay mange tak.
jeg prøver lige at arbejde lidt med det, og giver svar lidt senere :)
Avatar billede freddyx Nybegynder
09. august 2010 - 16:35 #10
Sådan!
Jeg siger super mange tak for hjælpen!!
giver du lige et svar jeg kan accepterer
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. august 2010 - 17:27 #11
Tillykke :-)