Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
07. august 2010 - 20:49 Der er 1 løsning

Hjælp til mailliste

Jeg skal have sådan en mail liste på min side.

Jeg har fundet en løsning som passer mig og har en kode som jeg skal sætte ind på min hjemme side.

Jeg vil gerne have lavet det sådan at når man tilmelder eller framelder sig så åbner der et lille nyt vindue på feks 200x200 hvor jeg kan skrive en lille besked som feks tak for at du tilmeldte dig/du er nu frameldt vores mailliste

Selve den kode jeg har fået fra http://www.websup.dk stiller automatisk en om til en ny side hvor jeg feks kan skrive det jeg vil  men den åbner ikke et nyt vindue som jeg gerne vil så man ikke går væk fra forsiden og den laver heller ikke vinduet i en lille størrelse som jeg gerne vil havde det

koden jeg har fået og skal sætte ind på min side ser sådan ud ;

<form action="http://omicron.websup.dk/services/maillist/" name="websupmail" method="post">
                                    <input type="hidden" name="bruger" value="webdogs">
                                    <input type="hidden" name="action" value="addemail">
                                    <input type="hidden" name="listid" value="0">
                                    <input type="hidden" name="TilmeldUrl" value="Tilmeld-RETUR-URL">
                                    <input type="hidden" name="AfmeldUrl" value="Afmeld-RETUR-RETUR-URL">

                                    Din Email:<br> <input type="text" size="14" value="navn@domæne.dk" name="email"><br>
                                    <a href="java script:document.websupmail.submit();">Tilmeld</a>

                                    <a href="java script:document.websupmail.action.value='removemail';
                                    document.websupmail.submit();">Frameld</a>
                                    </form>
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
27. oktober 2010 - 19:00 #1
lukker