Avatar billede joolmool Nybegynder
04. august 2010 - 08:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Downloed hjemmeside

Hej jeg skal ud og rejse og tager min børbar med, da jeg ikke kan regne med at komme på nettet allesteder, har jeg følgende spm.
kan man dowlode en hjemmeside og dens indhold så den ligger på pcèns harddisk så den kan bruges og læses når man har brug for den, de par hjemmesider som jeg har brug for en efter mit skøn ikke særlig store

hilsen jørgen
Avatar billede vejmand Juniormester
04. august 2010 - 09:08 #1
Avatar billede michael_stim Ekspert
04. august 2010 - 09:51 #2
Skal lige siges, at hvis siden er dynamisk, så får du selvfølgelig ikke de seneste opdateringer med ;o)
Avatar billede joolmool Nybegynder
04. august 2010 - 10:30 #3
det første svar har jeg prøvet og det virker, dog har jeg et problem, som er følgende, hvis jeg ønsker at download en side og de under sider som tilhører den, så lykkes det ikke at få undersiderne med ???

de sidste svar er jeg helt med på, mit behov er download turbeskrivelser (vandreture) og de forandre sig ikke her og nu
04. august 2010 - 19:29 #4
... og hvis informationen (turbeskrivelser, filmstumper, foto, ... ) er baseret på dynamisk data fra en database, vil det sansynligvis heller ikke virke... og sådan er det typisk...

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning) ...
Avatar billede joolmool Nybegynder
07. marts 2013 - 11:13 #5
ok