Avatar billede okf2000 Novice
03. august 2010 - 19:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

problemmer med ipod og sende forms. (HTML)

Hej jeg ville bage føste høre om noget af jer har hørt om problemmer med at Ipod ikke kan finde ud af at sende submission forms fra en hjemmeside til email.

nå folk tilmelder sig via en ipod kommer den ikke igemmen, men gøres det fra en pc kommer den fik igennem, har nogen af jer hørt om dette problem før,
og havde kan jeg gøre ved det.

her er hjemmesidens html kode.
---------------------------------------------------------------
<b><font face="Verdana">anmeldelse til klubstævne</font></b>

<font face="Verdana" size="2">
<FORM method="post" action="http://www.rideklubbenvestervang.dk/cgi-bin/FormMail.pl">
<input type="hidden" name="redirect" value="http://www.rideklubbenvestervang.dk/staevner/anmeldelse/takforanmeldelse_6_2_2010.html"><input type="hidden" name="subject" value="Anmeldelse til RVV´s udv. klubstævene i spring for hest og pony D. 6-7 Febuar 2010."><input type="hidden" name="recipient" value="steavne@rideklubbenvestervang.dk">
<p style="margin-left: 20; margin-right: 5; margin-top: 10" align="left"><b>RVV
udvidet D-klubstævne i dressur og spring for hest og pony&nbsp;<br>
6. og 7. Febuar 2009.</b>
<p style="margin-left: 20" align="left">&nbsp;&nbsp;&nbsp;<b> Rytterstatus</b></p>
</font>
<table border="1" width="560" cellspacing="0" cellpadding="0" bordercolor="#000000" bordercolorlight="#000000" bordercolordark="#000000" height="200">
  <tr>
    <td id="td" width="28%" height="30">
      <p style="margin-left: 5"><font face="Verdana" size="1" color="#ffffff">Licensnummer</font></p>
    </td>
    <td id="td" width="24%" height="30"> <font face="Verdana" size="1"> <input id="in" type="text" size="22" name="Licensnummer" value=""> </font> </td>
    <td id="td" width="20%" height="30">
      <p style="margin-left: 5"><font face="Verdana" size="1">Klub</font></p>
    </td>
    <td id="td" width="28%" height="30"><font face="Verdana" size="1"><input id="in" type="text" size="26" name="Klub" value=""> </font> </td>
  </tr>
  <tr>
    <td id="td" width="28%" height="30">
      <p style="margin-left: 5"><font face="Verdana" size="1">Navn</font></p>
    </td>

<font face="Verdana" size="2">
    <td id="td" width="72%" colspan="3" height="30"> <input id="in" type="text" size="75" name="Navn" value=""> </td>
  </tr>
  </font>
  <tr>
    <td id="td" width="28%" height="30">
      <p style="margin-left: 5"><font face="Verdana" size="1">Adresse</font></p>
    </td>

<font face="Verdana" size="2">
    <td id="td" width="72%" colspan="3" height="30"><input id="in" type="text" size="75" name="Adresse" value=""> </td>
  </tr>
  </font>
  <tr>
    <td id="td" width="28%" height="30">
      <p style="margin-left: 5"><font face="Verdana" size="1">Postnr</font></p>
    </td>

<font face="Verdana" size="2">
    <td id="td" width="24%" height="30"><input id="in" type="text" size="22" name="Postnr" value="">
    </td>
    </font>
    <td id="td" width="20%" height="30">
      <p style="margin-left: 5"><font face="Verdana" size="1">By</font></p>
    </td>

<font face="Verdana" size="2">
    <td id="td" width="28%" height="30"><input id="in" type="text" size="26" name="By" value=""> </td>
  </tr>
  </font>
  <tr>
    <td id="td" width="28%" height="30">
<p style="margin-left: 5"><font face="Verdana" size="1">
Fødselsår</font></p>
    </td>

<font face="Verdana" size="2">
    <td id="td" width="72%" colspan="3" height="30"><input id="in" type="text" size="22" name="Aar" value=""> </td>
  </tr>
  </font>
  <tr>
    <td id="td" width="28%" height="30">
      <p style="margin-left: 5"><font face="Verdana" size="1">E-mail</font></p>
    </td>

<font face="Verdana" size="2">
    <td id="td" width="72%" colspan="3" height="30"><input id="in" type="text" size="75" name="Email" value=""> </td>
  </tr>
  </font>
  <tr>
    <td id="td" width="28%" height="30">
      <p style="margin-left: 5"><font face="Verdana" size="1">Telefon</font></p>
    </td>

<font face="Verdana" size="2">
    <td id="td" width="72%" colspan="3" height="30"><input id="in" type="text" size="22" name="Telefonnr" value="">
    </td>
  </tr>
</table>
<p style="margin-left: 20" align="left">&nbsp;&nbsp;&nbsp; <b>Hestestatus</b></p>
</font>
<table border="1" width="560" cellspacing="0" cellpadding="0" bordercolor="#000000" bordercolorlight="#000000" bordercolordark="#000000">
  <tr>
    <td id="td" width="58%" valign="middle" height="30">
      <p style="margin-left: 5">

<font face="Verdana" size="2">
<font face="Verdana" size="1">Id nummer</p>
      </font></td>
    <td id="td" width="24%" valign="middle" height="30"><input id="in" type="text" size="26" name="IDnummer" value="">
    </td>
    <td id="td" width="26%" valign="middle" height="30">
      <p style="margin-left: 5"><font face="Verdana" size="1">Navn</p>
      </font></td>
    <td id="td" width="25%" valign="middle" height="30"><input id="in" type="text" size="26" name="Hestenavn" value=""> </td>
  </tr>
  </font>
  <tr>
    <td id="td" width="58%" valign="middle" height="30">
      <p style="margin-left: 5">

<font face="Verdana" size="2">
<font face="Verdana" size="1">Køn</p>
      </font></td>
    <td id="td" width="25%" valign="middle" height="30"><input id="in" type="text" size="26" name="Koen" value="">
    </td>
    <td id="td" width="25%" valign="middle" height="30">
      <p style="margin-left: 5"><font face="Verdana" size="1">Farve</p>
      </font></td>
    <td id="td" width="25%" valign="middle" height="30"><input id="in" type="text" size="26" name="Farve" value="">
    </td>
  </tr>
  </font>

<font face="Verdana" size="2">
  <tr>
    <td id="td" width="58%" valign="middle" height="30">
      <p style="margin-left: 5"><font face="Verdana" size="1">Kategori</p>
      </font></td>
    <td id="td" width="25%" valign="middle" height="30"><input id="in" type="text" size="26" name="Kategori" value="">
    </td>
    <td id="td" width="25%" valign="middle" height="30">
      <p style="margin-left: 5"><font face="Verdana" size="1">Fødselsdato</p>
      </font></td>
    <td id="td" width="25%" valign="middle" height="30"><input id="in" type="text" size="26" name="Hestefoesdag" value=""> </td>
  </tr>
</table>
<table border="1" width="560" cellspacing="0" cellpadding="0" bordercolor="#000000" bordercolorlight="#000000" bordercolordark="#000000">
  <tr>
    <td id="td" width="25%" valign="middle" height="30">
      <p style="margin-left: 5"><font face="Verdana" size="1">Ejers navn</p>
      </font></td>
    <td id="td" width="75%" valign="middle" height="30"><input id="in" type="text" size="75" name="Ejernavn" value=""> </td>
  </tr>
</table>
<table border="1" width="560" cellspacing="0" cellpadding="0" bordercolor="#000000" bordercolorlight="#000000" bordercolordark="#000000" height="51">
  <tr>
    <td id="td" width="25%" valign="middle" height="30">
      <p style="margin-left: 5"><font face="Verdana" size="1">Tilmeldes klasserne&nbsp;</p>
      </font></td>
    <td id="td" width="75%" valign="middle" height="30"><input id="in" type="text" size="8" name="Klasse1" value=""><input id="in" type="text" size="8" name="Klasse2" value=""><input id="in" type="text" size="8" name="Klasse3" value=""><input id="in" type="text" size="8" name="Klasse4" value=""><input id="in" type="text" size="8" name="Klasse5" value=""><input id="in" type="text" size="8" name="Klasse6" value="">
    </td>
  </tr>
  <tr>
    <td id="td" width="25%" valign="middle" height="30">
      <p style="margin-left: 5"><font face="Verdana" size="1">Opstaldes</p>
      </font></td>
    <td id="td" width="75%" valign="middle" height="30">
      <p style="margin-left: 5"><font face="Verdana" size="1">Lørdag <input id="in" type="checkbox" name="Opstaldloerdag" value="ON">
      Søndag&nbsp; <input id="in" type="checkbox" name="Opstaldsoendag" value="ON"></p>
      </font></td>
  </tr>
</table>
<table border="1" width="560" cellspacing="0" cellpadding="0" bordercolor="#000000" bordercolorlight="#000000" bordercolordark="#000000" height="75">
  <tr>
    <td id="td" width="25%" valign="middle" height="30">
      <p style="margin-left: 5"><font face="Verdana" size="1">Indskud</p>
      </font></td>
    <td id="td" width="78%" valign="middle" height="30"><font face="Verdana" size="1"><input id="in" type="text" size="8" name="Indskud" value=""> Kr.</td>
  </tr>
  <tr>
    <td id="td" width="25%" valign="middle" height="30">
      <p style="margin-left: 5"><font face="Verdana" size="1">Opstaldning</p>
      </font></td>
    <td id="td" width="75%" valign="middle" height="30"><font face="Verdana" size="1"><input id="in" type="text" size="8" name="Opstaldning" value=""> Kr.</td>
  </tr>
  <tr>
    <td id="td" width="25%" valign="middle" height="30">
      <p style="margin-left: 5"><font face="Verdana" size="1">I</font></font><font face="Verdana" size="1">
      </font>

<font face="Verdana" size="2">
<font face="Verdana" size="1">alt</p>
      </font></td>
    <td id="td" width="75%" valign="middle" height="30"><font face="Verdana" size="1"><input id="in" type="text" size="8" name="Ialt" value=""> Kr.</td>
  </tr>
</table>
<table border="1" width="560" cellspacing="0" cellpadding="0" bordercolor="#000000" bordercolorlight="#000000" bordercolordark="#000000" height="24">
  <tr>
    <td id="td" width="25%" height="30" valign="middle">
      <p style="margin-left: 5"><font face="Verdana" size="1">Betalingsmåde</p>
      </font></td>
    <td id="td" width="75%" height="30" valign="middle">
      <p style="margin-left: 5"><font face="Verdana" size="1">Kontant<input id="in" type="radio" value="Kontant" checked name="Betaling"> Check<input id="in" type="radio" value="Check" name="Betaling">
      Bank overførsel<input id="in" type="radio" value="Bank" name="Betaling"></p>
      </font></td>
  </tr>
</table>
<p>
</font>
<table border="1" width="560" cellspacing="0" cellpadding="0" bordercolor="#000000" bordercolorlight="#000000" bordercolordark="#000000" height="56">
  <tr>
    <td id="td" width="100%" height="30" valign="middle">
      <p style="margin-left: 5"><font face="Verdana" size="1">Ønsker du at få tilsendt
      propositioner for fremtidige stævner via mail?</font></p>
    </td>
  </tr>
  <tr>
    <td id="td" width="100%" height="30" valign="middle">
      <p style="margin-left: 5"><font face="Verdana" size="1">Ja tak<input id="in" type="radio" value="Ja" checked name="Mailliste"> Nej tak<input id="in" type="radio" value="Nej" name="Mailliste"></font></p>
    </td>
  </tr>
</table>

<font face="Verdana" size="2">

<p>&nbsp; <br>
<input type="submit" value="Send" id="in">
</p>
</form>

hilsen
Algreen
Avatar billede okf2000 Novice
03. august 2010 - 19:19 #1
underkylder jeg mente iphone og ikke ipod
Avatar billede okf2000 Novice
21. august 2010 - 11:24 #2
lukket