Avatar billede Martin89 Nybegynder
03. august 2010 - 17:02 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Min trådløse forbindelse er væk

Goddag "Eksperter".
Jeg har for nyligt fået et nyt problem som jeg bare ikke kan finde svar på.
Min trådløse forbindelse er fuldstændig væk.
Jeg kan ikke få vist mine trådløse forbindelser noget sted på computeren, men den registrerer den interne trådløse forbindelse, også at den er tændt, men den finder ingen ny hardware, og igen, jeg kan ikke finde den trådløse forbindelse.

Jeg har forsøgt at finde noget lignende på nettet, men fandt intet.
Jeg har heller ikke fundet nogle installationsguides til en trådløs forbindelse på computeren, kan kun finde guides til at oprette trådløse netværk.

Er der nogen der forstår mit problem og kan hjælpe?

Den kører Windows XP DK
Der er tale om en Zepto 2425W Bærbar PC
Avatar billede claes57 Ekspert
03. august 2010 - 17:31 #1
Min router har en lille knap bagpå, som tænder/slukker for wi-fi.
Tilsvarende kan man via opsætning af router lukke for wi-fi.

Er det kun hjemme, du ikke kan finde lan - har du testet på hotspots?
Avatar billede Martin89 Nybegynder
03. august 2010 - 18:31 #2
Problemet er ikke eksternt - det er på selve computeren det trådløse er væk
03. august 2010 - 19:45 #3
Lige en hurtig: Er der mon en HOTKEY / Funktionknap på selve PC'en til at aktivere/DEaktive WLAN/Trådløs ?
Mange bærbare har den funktion...
Avatar billede kimtheman Novice
03. august 2010 - 19:46 #4
Knappen på din bærbar til det trådløse netkort er vel slukket? (Lyser det trådløse ikon?(Se om der er en knap fysisk på computeren til at tænde og slukke det trådløse netværk med.))
Avatar billede kimtheman Novice
03. august 2010 - 19:47 #5
Haha karise_larry det var vi enige om.
Du dog nogle sekunder hurtigere..Øv
Avatar billede Martin89 Nybegynder
04. august 2010 - 19:36 #6
Ja den knap findes og den funktion virker - der er tændt.
Det er selve Windows Trådløse Forbindelser som er fuldstændig væk
Avatar billede Martin89 Nybegynder
04. august 2010 - 20:44 #7
Nå - beklager at spilde jeres tid, fik lige et spørgsmål om jeg havde forsøgt at installere driveren igen - jeg fandt den og forsøgte, og PLOB, så kom den tilbage.
Så den har på mærkelig vis fjernet sig selv på en eller anden måde (eller nogen har leget med mig).

Beklager meget, men tak fordi i forsøgte.
Avatar billede kimtheman Novice
04. august 2010 - 21:52 #8
Ja når der er problemer, er det altid en god ideee, og tjekke op og se i enhedshåndtering, om alt er som det skal være.
Dejligt du fik løst problemet.
Avatar billede jescool31 Praktikant
28. december 2010 - 11:31 #9
er der nogle der ved hvordan man opretter et inlæg her på eksperten?
28. december 2010 - 11:46 #10