Avatar billede inctor Nybegynder
30. juli 2010 - 18:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Politiets konditest?

Hej alle.

Jeg har nu prøvet at google lidt for at finde ud af hvad politiets konditest indebærer..

Så vidt jeg har kunnet finde ud af, er det 2400meter løb, noget bænkepres og armløftninger..

Er der nogen af jer, som måske er bedre til at bruge google eller kender til den mere detaljerede "udgave" af konditesten?

Vil gerne igang med at træne, og jeg vil ikke søge ind hos politiet, hvis jeg på forhånd ved jeg ikke kan klare kondi-testen.

Vh,
Mads Jürgensen
Avatar billede inctor Nybegynder
30. juli 2010 - 20:17 #2
Jaa de informationer var lidt mere brugbare en dem jeg fandt..

Udover dette, tænkte jeg på, om der var en fitness-"nørd" iblandt os?

Som havde lyst til at prøve kigge på et træningsskema jeg har sat op, for at se om det virker realistisk eller om der er noget af det jeg måske skal ændre?

Mange tak for dit input Fromsej.
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
31. juli 2010 - 08:55 #3
Den bedste kilde må da være fra politiet selv:
http://www.blivpolitibetjent.dk/images/File/fysisk.pdf