Avatar billede larspeternielsen Nybegynder
27. juli 2010 - 09:31 Der er 2 kommentarer

Kan ikke finde trådløs printer

Jeg har etableret et trådløst netværk, hvor dels min stationære PC, bærbare PC og printer er tilføjet. Jeg kan tilgå printeren fra min bærbare uden problemer, men jeg kan ikke finde den via min stationære PC. Hvad kan problemet være? Alt er trådløst forbundet.
Avatar billede zero_lock Nybegynder
28. juli 2010 - 20:51 #1
er det en netværks printer og hvad er mærke om model
har du intallert printeren på den stationnær???
Avatar billede larspeternielsen Nybegynder
29. juli 2010 - 08:25 #2
Ja det er en netværksprinter, som jeg som nævnt kan tilgå fra min bærbare. Den blev først installeret på min stationære, men har nu flyttet den, hvorfor jeg ønsker også at kunne tilgå den trådløst fra min stationære. Det er en HP Photosmart C6100.

Lige lidt ekstra info....der er Windows XP på min stationære og Windows Vista på min bærbare. Og så har jeg faktisk også en netbook med Windows XP, hvor jeg heller ikke kan tilgå min netværksprinter. Så jeg begynder at tænke om det kan have noget med Windows versionen, som dog lyder lidt sort for mig.