Avatar billede Numero1 Nybegynder
25. juli 2010 - 23:57 Der er 1 kommentar

Hjælp til at finde bærbar.

Hej alle derude.

Jeg er på ingen måde en computer nørd, jeg kan bruge en bærbar, når den er købt.

Mht. til at købe en bærbar, mangler jeg noget hjælp, ikke til at købe, men til at finde den.

Jeg har afsat 5000 kr til min kommende bærbar.
Den skal gerne kunne køre spil som Pro Cyckling Manager og Football Manager.
Skal bruges til skolebrug, så den må gerne være stærk, altså tåle at blive slebt rundt på hele tiden, og få nogle stød, uden den skal på operationsbordet. (ved godt ingen computer kan tåle tæsk.)
Avatar billede Selas Nybegynder
27. juli 2010 - 13:19 #1
Denne her ser fornuftig ud med intel, det er komplett, jeg synes acer er et godt mærke og god harddisk størrelse 15":

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=582561