Avatar billede mads375 Juniormester
25. juli 2010 - 11:23 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

fullrate hastighed

Hejsa.

Jeg har en fullrate forbindelse med 20 mbit. Når jeg har kørt diverse hastighedstest, viser den at forbindelsen kører på maks 4 mbit.

Er der andre der har prøvet det hos fullrate? Det er rimelig vildt i forhold til jeg har betalt til dem i 8 måneder, hvor jeg måske har haft den hastighed. Altså hvor jeg har betalt for 20 mbit, men har haft 4 mbit.

Men det kan man vel ikke checke sin hastighed bagud i tiden?

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede riversen Nybegynder
25. juli 2010 - 12:09 #1
hvis du har testet via kabel og sikker på du ikke har problemer med dit eget udstyr og ingen andre belaster linien mens du tester, så kontakt dem og brok dig. Det er alt for lavt.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. juli 2010 - 12:13 #2
Men det kan sagtens være de ikke kan gøre noget ved det, altså give dig en højere hastighed. Du kan bo for langt fra centralen, og kobberledningerne i jorden kan være dårlige. Men måske kan du slippe lidt billigere.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. juli 2010 - 12:24 #3
Du kan i hvert fald få penge tilbage, hvis de finder ud af at du ikke kan trække mere end 4 mbit.
Avatar billede Jensen DK Novice
25. juli 2010 - 14:50 #4
Jeg har lige ændret min hastighed fra op til 10m/bit og nrd til 4 m/bit hos Fullrate hvorfor betale for noget man ikke kan opnå.
Avatar billede aners Nybegynder
25. juli 2010 - 18:57 #5
@mads375
"jeg har betalt til dem i 8 måneder, hvor jeg måske har haft den hastighed. Altså hvor jeg har betalt for 20 mbit".

8 måneder, og nu vil du brokke dig?

@john_stigers:
"Du kan i hvert fald få penge tilbage, hvis de finder ud af at du ikke kan trække mere end 4 mbit. ".

Dét tror jeg ikke du skal regne med.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. juli 2010 - 20:20 #6

Dét tror jeg ikke du skal regne med.

Hvorfor mon jeg skriver det?
Avatar billede mads375 Juniormester
03. august 2010 - 21:56 #7
hhhmm rimelig mærkelig kommentar fra dig aners. Og jeg kan sige til dig, du er helt forkert på den, fordi jeg ringede og snakkede med dem. De kunne rent faktisk godt se jeg havde betalt for meget, så jeg får ikke penge tilbage, men skal ikke betale for det, det næste stykke tid.

Så din kommentar til john_stigers og mig, har ikke rigtig nogen relevans i dette sammenhæng.

Jeg ved ikke hvem der vil have point her?

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede Jensen DK Novice
04. august 2010 - 06:32 #8
Jeg har 3 gange i år ikke haft internet og telefon fra Fullrate i sammenlagt 1½ mdr. det sidste fra 21-07-10 og til 02-08-10 har foreløbigt kørt gratis i en mdr. venter nu at få refunderet for det sidste udfald, så Fullrate giver gratis periode ved udfald af internettet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. august 2010 - 19:24 #9
Der er så mange udbydere at internet herhjemme, så ikke at tilbyde en eller anden form for kompensation, er der ingen der har råd til, for så finder kunderne bare alternativer.
Avatar billede mads375 Juniormester
25. november 2010 - 22:24 #10
Mange gange undskyld ventetiden.
Ligger du ikke et svar Stigers?

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. november 2010 - 22:56 #11
.
Avatar billede Jensen DK Novice
26. november 2010 - 06:56 #12
Ligger du ikke et svar Stigers?

Hvad skal js have point for?