Avatar billede vallemanden Nybegynder
23. juli 2010 - 19:09 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

hvad synes i om dette site

dette er en ny dating service

www.ruslove.eu
Avatar billede keysersoze Guru
23. juli 2010 - 19:31 #1
Der er ikke særlig meget at se uden et login og jeg vil ikke oprette en bruger for at teste - så jeg vil i stedet kommentere på de ting jeg som programmør kan se, nemlig klientkoden.

Klientkoden dækker HTML, CSS og JavaScript samt lidt ind over muligheder for søgemaskiner - og de ting halter i ekstrem grad; der mangler DOCTYPE, CSS bør ligge i en ekstern fil, JavaScript bør ligge i en eller flere eksterne filer og der benyttes forældet HTML-kode - alle disse ting vil, udover risiko for problemer når siden skal vises hos klienten, give problemer i forhold til søgemaskiner specielt når der ingen andre tiltag er foretaget, fx alt, title, meta, h1 osv.

Det ved siden af at designet er lidt halvtrist, med hvad der ligner stock-fotos og slet ikke kærlighedsagtigt får det i mine øjne til at fremstå som et utroværdigt site bygget på en færdig gratis-skabelon.

Det er hårde ord men det er desværre sådan jeg ser det.
Avatar billede gustav1994 Nybegynder
23. juli 2010 - 20:38 #2
Det design mæssige halter kraftigt, jeg ville på ingen måde oprette og dele mine oplysninger på et site der så sådan ud.

Prøv at samligne det design mæssige med dating.dk, så tror jeg selv du kan se det :D
24. juli 2010 - 07:30 #3
Jeg selv ser ikke saa negativt paa designet, men for at vaere trovaerdig skal du nok arbejde mere med det sproglige.  Grammatisk set hedder det, for eksempel, "much simpler," ikke "much more simpler" og "to find precisely the kind of person you are looking for" i stedet for "to find precisely that kind of person whom you're looking for", o.s.v.

Saa vaever du sommetider lidt i det.  For eksempel ville jeg finde den foelgende Hello, World tekst mere professionel og trovaerdig end din tekst: "RusLove strives to facilitate the communication process for its participants.  Each member of RusLove is provided with a personal email address so that you can exchange letters not only through the website but also through your mail client.  You may give your contact information in the letters you send."

Saa siger du "If this sounds interesting to you, please se our registration page
where you can find more information about membership benefits."  Men jeg kan ikke se en saadan registration page med yderligere information.  Det kan da ikke vaere meningen at man skal trykke paa "join now" for at finde oplysninger om hvad der sker naar man joiner?  Det virker paa mig som bondefangeri.  Lav aaben adgang til alle oplysningerne.
Avatar billede mikaelch Novice
25. juli 2010 - 03:03 #4
jeg ville lave en side om jer og blog op ad siden om siden derved ved man mere om siden og der kommer mere indhold til søgemaskinerne
lave længere titlen i metags til google
Avatar billede audiotribe Nybegynder
26. juli 2010 - 10:49 #5
Jeg synes den ligner en lort andreas har lavet!

Grimt design og rigtig grimme farver - prøv igen!!!
Avatar billede vallemanden Nybegynder
26. juli 2010 - 11:45 #6
jeg takker for kritik og konstruktiv kritik
keysersoze hårde ord er ok, når de som i dit tilfælde er vel defineret, sitet er lavet i delphi og er lavet helt fra bunden.
Gustav det er på ingen måde en konkurant til dating.dk
Christian mange tak for hjælpen med at rettet tekst
mikaelch jeg er ikke helt med på hvad du mener
audiotribe hvem er andreas
i er alle velkommen til at ligge et svar så jeg kan lukke igen
Avatar billede keysersoze Guru
26. juli 2010 - 17:54 #7
svar :)