Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2010 - 19:48 Der er 4 kommentarer

Strømforsyning til Dell "vostro 400"

Overtog for nylig en helt ny vostro 400, ikke åbnet for kasserne, men da jeg fik den op at køre og kom godt godt igang, lød der et brag, og hele rummet var næsten fyldt med røg....

Da jeg fik åbnet for kabinettet kunne jeg se, at det var strømforsyningen der var brændt af...

syntes ikke de andre dele har taget skade, så min konklusion er at, jeg skal have fundet en ny strømforsyning, men hvor finder man den??? har prøvet at søge, men kan ikke rigtig finde noget!!

og kan de andre dele havde taget skade, uden at jeg kan se det?

håber i kan hjælpe mig, hilsen bertram :(
22. juli 2010 - 19:56 #1
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori...

http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/PC/
Avatar billede 220661 Ekspert
22. juli 2010 - 21:05 #2
Enig med Karise Larry.

Men du har da garanti vel?
Og ja når en stømforsyning går i stykker på den måde du omtaler, ved man ikke hvilke strømstyrker den har sendt ud lige før den lukkede ned med et brag. Derfor skal din pc undersøges for mulige defekter på grund af det, eller  i hvertfald skrives et notits om det, så du ikke brænder nallerne hvis den bryder sammen senere.
Havde du haft mulighed for det var det bedste nok at få en ny. Men det går forhandlerne næsten aldrig med til desværre.
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2010 - 21:51 #3
Computeren er købt i 2007 og var uåbnet til igår(fik den af min bedstefar som ikke ville til at lære et andet system end windows 95 -.-...), så garantien er desværre udløbet, men ved du hvor man kan finde en ny stømforsyning til modellen ?

der sidder en rød knap på stømforsyning som regulerer strømmen, som åbenbart har udløst det, ved et stød.. så tror ikke den behøves testes :)

skal huske karise_larry :-)
23. juli 2010 - 06:57 #4
#1 (Der kommer ikke flere indlæg her da katagorien som sagt er forkert!)