Avatar billede joodan Nybegynder
21. juli 2010 - 17:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Outlook kan ikke åbne outlook.pst filen ?? :(

Mit outlook er holdt op med at fungere.
Jeg bruger Vista som styresystem.
Outlook er holdt op med at fungere kan ikke åbne filen outlook.pst

Jeg har forsøgt at reparerer via original cd en men det virker.
Min kone kan åbne fra hendes brugerflade, så det må være et eller andet jeg har i min outlook.pst fil der forårsager problemet, men hvad.
Jeg har ingen sikkerhedskopi af den fil.

Nu førsøger jeg at fjerne outlook helt og geninstallere det!
21. juli 2010 - 18:51 #1
... hvilket ikke vil hjælpe!

Velkommen til E. ...

Du skal bruge kommandoen/programmet

SCANPST.EXE

Ligge typisk ved
C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\SCANPST.EXE
Programmet vil spørge efter din *.PST fil.
Hvis du ikke ved PRÆCIST hvor den ligge så [Kontrolpanel] [Post] [Datafiler]
Avatar billede joodan Nybegynder
21. juli 2010 - 21:18 #2
Hej Karise_larry
Jeg forstår ikke hvad du mener med:
Ligge typisk ved
C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\SCANPST.EXE

Skal jeg finde den fil du henviser til og køre den eller?  : )
21. juli 2010 - 21:36 #3
Jeps !

SCANPST.EXE  programmet skal du køre og følge guiden. Den vil derefter spørge dig om hvor *.PST filen ligger ...
Avatar billede joodan Nybegynder
21. juli 2010 - 21:54 #4
OK
Jeg har forsøgt dette uden held for programmet lå ikke lige der hvor du anfører. Jeg prøver at finde det og køre det og så se hvad der sker, men det bliver ikke lige i dag, derfor venter jeg tilbage.
Foreløbig tak, fortsat god dag m.v.h. John Overgaard
Avatar billede joodan Nybegynder
22. juli 2010 - 16:53 #5
Hej Karise_larry

Jeg har på min pc fundet en gammel fil med efternavn pst og indsat den på det relevante sted, samt et par andre filer, som jeg dog ikke helt har tjek på formålet med.
Men nu virker outlook - bortset fra at der er forsvundet en del emails, men da jeg ikke bruger outlook som min primære email konto gør det ikke noget.
Fremover vælger jeg derfor at synkronisere min IPhone med google kalender i stedet for, alle kalenderaftale i outlook forsvandt.
Jeg arbejdede med dette i ca. 4 timer og lærte en del.

Jeg har ikke planer om at støde ind i flere problemer, så jeg håber min PC har samme indstilling.
mvh. John Overgaard
PS Årsagen til nedbud fandt jeg aldrig ud af - desværre.
22. juli 2010 - 17:27 #6
Jeg har gennemført #1 to gange i denne uge for 'kunder' og med fint reslutat... Hvad der aktuelt er sket ved kun M$ 'guderne' *S* ...
22. juli 2010 - 17:29 #7
Ping...
(Dette er så et [svar]...)

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-4