Avatar billede aero Nybegynder
17. juli 2010 - 23:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

robots.txt side

Er det en god ide at benytte sig af en robots.txt side til sin hjemmeside !?
laver dette i min fritid, men vil alligevel godt lære alm. god skik mm.

har tænkt på noget ala

User-agent: *
Disallow: /images/
Disallow: /bin/

men ved ikke om der er en ide med at have det med..kan det evt. løses på en anden måde, når det nu er .net  VB jeg leger med !?
Avatar billede arne_v Ekspert
18. juli 2010 - 00:00 #1
Hvis du har noget som ikke mener at Google/Bing/xxxx bør indeksere, så er det en god ide med en robots.txt - ellers ikke.
Avatar billede keysersoze Guru
18. juli 2010 - 00:41 #2
som ekstra kommentar til ovenstående - robots.txt er kun vejledende, man kan aldrig være helt sikker. Samtidig bør der ikke ligge kritiske oplysninger deri da robots.txt kan læses af enhver - sikkerhedsting skal ligge i web.config.
Avatar billede arne_v Ekspert
26. september 2010 - 21:25 #3
Tid at få afsluttet her?
Avatar billede aero Nybegynder
16. november 2010 - 09:50 #4
Sry dette spm. har jeg ikke fået noget på, det beklager jeg selvf. det skal lukkes nu, smid et svar...
Avatar billede arne_v Ekspert
16. november 2010 - 15:15 #5
svar