Avatar billede snowflake87 Nybegynder
17. juli 2010 - 19:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilken skærm skal jeg vælge?

Hej derude!

Jeg skal investere i en ny computerskærm. Skærmen skal bruges til at spille på (heraf kraftige spil).
Skærmen har disse krav:
- Mærke: Ingen krav.
- Pris: 0-2200kr.
- Signal input: Der skal være HDMI, da jeg også ønsker at min bærbar  kan tilsluttes denne skærm.
- Størrelse: 22 tommer eller større.
- Responstid: 2ms.

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

MVH
Nicolai
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2010 - 19:57 #1
Først kunne du jo vælge at se på dine gamle åbne spørgsmål. Så kommer der nok en respons på det sidste.
Avatar billede askalot Mester
17. juli 2010 - 23:32 #2
Hvis du skal spille First person shooters, vil jeg HELT sikkert gå for en Samsung 120 mhz (den eneste som leverer "rigtigt" 120 mhz)

Har selv lige erhvervet mig en Asus 26" - 60mhz - 2 ms, man KAN spille med den.. men det er lang fra det samme som min gode gamle 20" CRT =)

..så overvejer selv at købe sådan en Samsung

Det var bare min kommentar
Avatar billede askalot Mester
17. juli 2010 - 23:33 #3
Avatar billede snowflake87 Nybegynder
18. juli 2010 - 10:13 #4
Fedt tak for hjælpen! :)
Avatar billede snowflake87 Nybegynder
18. juli 2010 - 10:14 #5
Hej hvordan giver jeg dig point?
Avatar billede askalot Mester
18. juli 2010 - 14:29 #6
Her =)