Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2010 - 01:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke komme ind på adresser eller logge på server

Jeg kan hverken komme ind på nogle af mine tre adresser (får en "Internet Explorer kan ikke vise denne side") eller logge på serveren via ftp (Gigahost).

Samtidig kan jeg konstatere at jeg godt kan logge på en anden konto end min egen (som jeg har legal adgang til) hos samme vært.

Kan man udlede noget af det?

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2010 - 01:38 #1
Når jeg forsøger at logge på serveren...

Fejl:    Kunne ikke forbinde til server
Status:    Venter på at prøve igen...
Status:    Kontrollerer adressen på web14.gigahost.dk
Status:    Tilslutter til 217.116.232.214:21...
Status:    Forbindelse etableret, venter på velkomstbesked...
Fejl:    Forbindelse mistet ved timeout
Fejl:    Kunne ikke forbinde til server
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2010 - 01:39 #2
(Shit, de lortekoder virker sgu da ikke)
Avatar billede jberiksen Nybegynder
17. juli 2010 - 10:47 #3
Jeg kunne heller ikke komme ind i går aftes, men her til morgen virkede det igen.
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2010 - 14:13 #4
Hej.

Ja jeg hár også opdaget at det ikke var hos mig der var noget galt. Var sq bange for at jeg ved en fejl havde fjernet det hele. Så gik lidt i panik.
Af samme grund kunne jeg heller ikke slappe af efter at være gået i seng, så stod op et par gange og tjekkede. Og godt 5 virkede det igen.
Avatar billede jberiksen Nybegynder
17. juli 2010 - 14:59 #5
Hehe jeg var også nærvøs for det var mig der havde lavet en fejl, indtil jeg opdagede det virkede igen.

Har også lige fået en mail fra supporten der bekræftiger at det var en fil hos gigahost.
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2010 - 15:24 #6
"Har også lige fået en mail fra supporten der bekræftiger at det var en fil hos gigahost."

Samme her. :)
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2010 - 18:21 #7
.