Avatar billede Kjeldsen01 Nybegynder
16. juli 2010 - 10:41 Der er 1 løsning

Udfald i forbindelsen

Jeg har en Router D-link DIR 655 og 2 PCI kort D-Link DWA 547. PCI kortene er monteret i et par Dell computere. Det er Yousee, der levere internetsignalet 4096/512

Vi har en del udfald i forbindelsen. Udfald der især mærkes af min søn, når han spiller WOW eller Call of Duty. Men vi kan ikke finde ud af, om udfaldene er interne, dvs. mellem router og computere eller eksterne. dvs fra router og ud til internettet.
Man kan selvfølgelig sidde og se på forbindelseslampen på Webstar modemmet, men dette er ikke effektivt. Derfor søger jeg råd om, hvordan jeg finder fejlen og afhjælper den?

Begge "Dellerne" arbejder med Vista, kan dette have betydning?

Mvh
Kjeldsen01
Avatar billede Kjeldsen01 Nybegynder
18. august 2010 - 17:40 #1
Vi fandt selv en løsning. Årsagen var naboens transportable telefon, der udsender en del forstyrrende radiostøj. Vi skiftede fra kanal 9 til 11 og siden har der været langt færre udfald.