Avatar billede nivs Nybegynder
15. juli 2010 - 11:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Batteri boks til 6 stk AAA batterier

Hej Eksperter

Jeg leder efter et sted (helst en internet butik) hvor man kan købe en batteri holder til 6 stk. AAA batterier. Det skal være så batterierne er serie forbundet med to ledninger evt med et stik på ud af. Jeg har kun kunne finde en engelsk side, men med fragt og det hele så bliver det for dyrt. (Se her: http://www.pololu.com/catalog/product/1148)
Det skal bruges til en fjernstyret helikopter. Jeg har en 6 stk. AA boks og den har jeg engang købt i en butik der solgte disco lys, som desværre er lukket, men det skal være til AAA for ellers er det for tungt.

Mvh. Hans Milling
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2010 - 11:24 #1
Måske kan det findes via:
http://miscel.dk/ElectronicShops.html
Avatar billede nivs Nybegynder
15. juli 2010 - 12:11 #2
Hej ellebe

Jeg har kigget på de forskellige websider. Jeg kan desværre kun finde 6xAA kasser. Men ellers tak for foreslaget, det er en fin side med links til gode elektronik forhandlere.

Hans...
Avatar billede nivs Nybegynder
01. november 2010 - 08:13 #3
Da der aldrig kom et svar, anbefaler jeg at spørgsmålet bare slettes.