Avatar billede silvah Nybegynder
13. juli 2010 - 21:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Har mistet alle drev'e

Hej.

Jeg står i den situation at jeg har mistet alle mine dreve i mit windows. Jeg har kun mulighed for at se C: D: og min ekstern på E:

Men alt andet jeg har haft er væk. Jeg bruger Deamon Tools Til at køre nogle images fra min pc, men alle disse dreve er væk. Jeg tænkte at en reinstall ville virke, men det virkede ikke.

Nogle der evt. kunne tænke sig til hvad der kunne løse mit problem.

Jeg køre forresten Windows 7 / 64bit.
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2010 - 21:35 #1
"Jeg tænkte at en reinstall ville virke, men det virkede ikke."

Og hvor installerede du så dit styresystem ??
Avatar billede silvah Nybegynder
13. juli 2010 - 22:56 #2
Det var Deamon Tools.

Men jeg tror bare jeg napser en format C: imorgen :D
Avatar billede silvah Nybegynder
14. juli 2010 - 10:54 #3
Hvis du vil have 60 hurtige og nemme point så lav lige et svar :D
Avatar billede gammelgaard_mink Nybegynder
14. juli 2010 - 19:07 #4
ehm, de er ikke bare blevet slået fra dine drev, inde i deamon tools?
Avatar billede silvah Nybegynder
12. juli 2011 - 05:04 #5
Format C: