Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2010 - 13:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

"Stjæle" kode fra vejret.tv2.dk

Jeg har en ikke ny touch mobil med kæmpe skærm, så forsøger at vise vejret.tv2.dk på min gamle mobil. (har også prøvet opera mini) Dog er denne side overhovedet ikke egnet til visning på mobiltelefon.

Hvis man tilgår denne:
http://vejret.tv2.dk/vejr/2624886/aalborg/

Kan man vælge 48 timer samt 1-7 døgn. Det er som om denne visning er seperat, og "slider" ind når man klikker på en af knapperne.

Mit spørgsmål er så: er det muligt at "Stjæle" den kode, så jeg kun får vist det store vide felt i midten med vejrdata på min telefon, og ikke resten af hjemmesiden?

PS: Har en Sony Ericsson C901
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. juli 2010 - 13:36 #1
Mon ikke det er wap.tv2.dk/vejr el. lign. du skal bruge.
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2010 - 13:43 #2
Desværre ligger vejret ikke i samme brugbare format, hvor man kan se udviklingen af vejret time for time etc, på wap portalen..
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2010 - 22:26 #3
Ingen løsning. Lukker.