Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2010 - 23:23 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Font zoom

skal høre om der findes et font tag, der gør sådan at uanset hvor meget man er zoomet ind på side, så vil teksten altid være samme størrelse..

Skal lave en fixed div, som skal dukke op i højre hjørne, hvilket bliver svært. For når man zoomer ind eller ændre opløsningen, forsvinder den ud fra skærmen..
12. juli 2010 - 06:52 #1
Pssssssst: ? Point ude: 300 ? ->
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/linnegaard - du bør/skal lige pænt følge op på/afslutte dine tidligere spørgsmål. Der har du ikke 'lært' endnu ? Ikke populært...
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede nemlig Professor
12. juli 2010 - 09:41 #2
puhha - det er grum læsning, at gennemse Linnegaards tråde.
Ikke én eneste, er der givet point for, og i flere tråde bliver han gjort opmærksom på det.

Det er respektløst at trække på andres eksperticer, og så være ligeglad.
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2010 - 10:53 #3
OMG!! styr dig lige bassemand.. jeg anede ikke at man skulle give point eller hvordan man gør det... Træk lige lidt frisk luft og kom tilbage, når du er kølet ned..
Avatar billede nemlig Professor
12. juli 2010 - 11:13 #4
I nogle af dine tråde, er du tidligere gjort opmærksom på, at du skal tildele point, hvilke du ikke engang har reageret på:

http://www.eksperten.dk/spm/913158
http://www.eksperten.dk/spm/911435

Du er også blevet opfordret til læse "spillereglerne".

Derudover kan jeg se, at de i flere tråde spørger om noget, som du får nogle kommentarer på, men så sker der ikke mere fra din side.
Det mindste du kan gøre, er da at gøre trådene færdige og få dem lukket.
Og så klæder det de fleste, at når man får kompetent hjælp, at man er bare lidt taknemmelig. (Hvis det ikke ligger til dig, er der dog ikke noget krav om at skrive tak).

Og hvis du ikke gider læse spillereglerne, så er det sådan, at dem, som ønsker at tildele point, skal du bede sende et svar. De pågældende udfylder så formularen og klikker i feltet "svar".
Herefter kan du tildele pointene.
DU SKAL IKKE SELV SVARE, MED MINDRE AT DU VIL LUKKE SPØRGSMÅLET, FORDI DU IKKE HAR FÅET LØST DIN UDFORDRING. SÅ FÅR DU SELV POINTENE.
12. juli 2010 - 12:37 #5
(Ref #4: Tak ...)
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2010 - 14:08 #6
Wow.. Bent Betjent i egen høje person!!!! :O
Avatar billede nemlig Professor
12. juli 2010 - 14:44 #7
At være kæphøj klæder ingen.....
Jeg prøver faktisk at bidrage med noget konstruktivt.
Når du ikke selv kan se det (#3), så er det vel fair nok, at gøre opmærksom på, at du tidligere er blevet gjort opmærksom på at læse nogle regler m.m.
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2010 - 14:54 #8
Det er da utilgiveligt at se en mand i din alder forvente at folk skal lytte til ham, LIGE efter at han har anklaget dem for at være "respektløse og kyniske". Er glad for, at du har vejledt mig, men prøv lige arbejd lidt på din præsentation.
Avatar billede nemlig Professor
12. juli 2010 - 15:07 #9
Det er, efter min opfattelse, respektløst, at trække på andres godhed og ekspertice, når man ignorerer dem, som hjælper.

Og så forstår jeg da godt, at det ikke er rart at konfronteres med.

Men jeg kan da nu se, at du er da kommet ud af starthullerne.
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2010 - 15:19 #10
Det burde da ikke komme bagpå dig at folk bliver vrede, når man starter ud med at kalde dem respektløse og kyniske..
Desuden kan jeg ikke se hvad du vil have ud af at hjælpe mig, hvis allerede fra starten giver hele denne debat en dårlig tone.
Avatar billede nemlig Professor
12. juli 2010 - 15:36 #11
Min mission, om du vil, har været at få dig til at følge reglerne, til gavn for os alle.

Jeg har den dybeste respekt, for de brugere, som bruger en masse krudt på at hjælpe os andre, og så piner det mig, at se brugere, der bare modtager, og ikke engang på opfordringer, sætter sig ind i reglerne eller spørger til det.

Selvom mine bidrag ikke har været specielt behagelige for dig, så kan jeg da konstatere, at de har virket, modsat tidligere opfordringer.

PS: Jeg har i øvrigt ikke kaldt dig kynisk! Det må være din egen tolkning. Jeg skriver derimod, at det er respektløs at trække på andres eksperticer, og så være ligeglad.
Det med "ligeglad" hang sammen med, at du ikke har reageret på opfordringer til at sætte dig ind i reglerne / respondere og afslutte spørgsmål.
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2010 - 15:55 #12
Så skriv til dit admin-panel, at de skal orientere brugeren om ALLE de svar, som bliver sendt til ens account. For jeg ville selvfølgelig have reageret, hvis jeg havde fået dokumentation HVER gang nogen havde skrevet.

Desuden har jeg ikke været utaknemlig (endnu en anklage), kan se jeg har sagt tak, men har dog ikke vidst hvordan man giver point.. At jeg så pludselig er det ENE og det ANDET, er dog usmageligt..