Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2010 - 14:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Login script (XP / Win7) WSF eller standard vbs?

Hejsa

Jeg er ved at lave min arbejdsplads login script helt om, og gøre det mere "object" orinteret end før, for på den måde at gøre det mere overskueligt og mere dynamisk.

Jeg har set lidt på mulighederne, første krav er at jeg vil væk fra kun at have en script fil til alt.
Jeg havde tænkte mig at anvende en "include" funktion i vbs som jeg har lavet for noget tid siden, men så faldt jeg over WSF.
Hvad bør man bruge?
På den ene side synes jeg ideen med at man kan "blande" script sprog, men jeg er ikke sikker på at det er noget jeg for brug for.
På den anden side synes jeg at det er svært at finde syntax fejl, for man kan ikke få det præcise linje nummer.
Men det samme gælder lidt min include funktion i normal vbs.

Hvad bør man vælge?
11. juli 2010 - 15:53 #1
Pssssst: ? Point ude: 2.235 ? ->
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/testkanin (Dem der ikke er grønne) - bør du lige vende tilbage til / lukke pænt...

Det er ikke populært med så mange point/hænger spørgsmål 'ude' ...
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2010 - 16:34 #2
tja.. hvis du vil have alle points er du velkommen til at oprette svar på dem :)
Der mangler en nem måde at afslutte/lukke en ikke besvaret thread, der burde være en auto expirer.
11. juli 2010 - 16:49 #3
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-5 ->
Brugeren har kun lagt en kommentar, hvilket ikke kan belønnes med point. Du beder vedkommende, i en kommentar, om lave et svar. Når han har gjort det, kan han tildeles points.
Hvis der så ikke er lagt [svar] derfra indenfor eks. ~14 dage, er du 'beretiget' til selv at lægge [svar] og efterfølgende [Accepter] dig selv... for at lukke 'pænt' ...
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2010 - 17:09 #4
a