Avatar billede olgu Nybegynder
06. juli 2010 - 00:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

QPW files konvertering så excel kan læse dem.

jeg har et forældrepar som ikke kan enes om at bruge det samme regneark. Den ene bruger excel(2007) fra microsoft og den anden bruger Corel WordPerfect Office.
Hvordan får jeg Corel WordPerfect Office konverteret så excel kan læse filen. Kan excel sættes  op til det eller kan man bruge et lille kunstgreb(alternativt program).
Mine forældre er 80-85 år. Et forlig om at bruge enten Ms program eller Corel vilikke være direkte muligt!!!!
Men jeg elsker dem aligevel!
Avatar billede olgu Nybegynder
06. juli 2010 - 20:05 #2
Programmet vil være for tung for mine forældre. Jeg fik en anden idé.
Evt kunne man konverterer filen fra Corel WordPerfect til en adobe fil. Hvad siger WordPerfect til dette, det bør vel ikke være noget problem.
Avatar billede olgu Nybegynder
05. august 2010 - 20:46 #3
Problemet er løst, v.h.a. adobe konvertering.
Avatar billede olgu Nybegynder
06. august 2010 - 10:22 #4
ok
Avatar billede olgu Nybegynder
18. august 2010 - 22:56 #5
alt er løst.