Avatar billede Mcoroklo Nybegynder
05. juli 2010 - 22:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Feedback på www.læratscore.dk

Kære Eksperter,

Vi har brug for feedback på hjemmesiden www.læratscore.dk ! :-)

Formålet med hjemmesiden er at sælge billetter til en score-konference som bliver afholdt d. 30 juli i København. Vi ønsker både feedback i forhold til:

- Konverterings vurdering
- Brugervenlighed
- Design

Udover det, på forhånd MANGE tak fordi du ønsker at bruge tid på at hjælpe os! :-) Det er vi yderst taknemmelige for!

Link: www.læratscore.dk .

// Lars
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2010 - 23:46 #1
Okay, okay, spændende projekt...

Jeg ved ikke, hvad feedback i forhold til Konverterings vurdering er, som du ellers beder om.

Design
Sidens design er ikke særligt fangende. Til sådan et hedt emne kunne I med fordel bruge nogle kraftige, spraglede (måske røde) farver. Og det lægger op til et vælg af kreative, spændende billeder især blot til stemning på siden.
Når hjemmesiden er så kortvarig skal den virkelig skinne igennem for at fange hver en bid af opmærksomhed - det er en reklamesøjle, der skal imponere.

Jeg vil anbefale Jer at få fat på en professionel designer. Siden og især også logoet mangler en forbindelse til det emne, det skal repræsentere. Og I skal have givet Jeres tekster et friskt pust.

Brugervenlighed
Lad være at have unødvendige menupunkter - hvis I vælger at beskrive talerne på forsiden, så undlad en ny side, der fortæller det samme.
Jeg vil foreslå Jer at skrive noget tydeligere øverst på siden, hvad tid det sker, og hvad prisen er. Det er formentlig hvad målgruppen gerne vil se lige med det samme for at have det i baghovedet mens resten af infoen for arrangementet læses.

Og så det vigtigste punkt: Stavekontrol! Læs jeres tekster igennem og få nogle andre til det også.
De er fyldt med stavefejl af større og mindre grad. Se bare overskriften med noget så tvetydigt som "Lær At Score Konferencen 2010", der kan give nogle komiske betydninger.

Men et interessant arrangement i lægger op til...
Avatar billede Mcoroklo Nybegynder
06. juli 2010 - 17:48 #2
Mange tak for den feedback steeven! :-) Det var helt sikkert nogle gode og relevante tanker vi vil tage ind.

Jeg lader lige tråden ligge et par dage og giver point derefter:-)
Avatar billede mikaelch Novice
15. juli 2010 - 13:01 #3
et godt emme og blogge om kan se du skriver godt emmet , jeg ville ligge siden i wordpress blog eller andet hvor der er rss eller fees på på valgte cms løsning derved kan folk abonner på dine nye gode indlæg