Avatar billede some_one Nybegynder
01. juli 2010 - 21:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

skype falder ud hele tiden

okay jeg har lige downloadet skype på denne pc fra skypes hjemmeside så jeg går ud fra at det er den nyeste

jeg kører windows 32-bit

jeg logger på skype

hvis jeg så ringer til en ringer den op og personen tager den

vi kan så snakke men efter ca 10 sekunder ryger jeg ud af samtalen uden nogen form for advarsel og det er lige meget hvem jeg taler med også når vi er flere

jeg har en god N router og et n netværkskort i min pc 10 mbit forbindelse dog får jeg kun 7 til min pc men det er mest udbyderens skyld

jeg har et godt internet signal alle streger er fyldt og jeg mister ikke særlig mange pakker i forhold til dem der bliver sendt

computeren er købt for bare et par måneder siden og det er en ret god en der ligger i den høje ende har bare ikke fået mig taget sammen til at købe 64-bit

nogen der ved hvorfor jeg bliver "smidt" ud af alle samtaler efter 10 sek?
Avatar billede some_one Nybegynder
01. juli 2010 - 21:56 #1
har den nyeste directx version directx 11
Avatar billede Caspermathiesen Nybegynder
01. juli 2010 - 23:03 #2
har du tjekket om din cpu stiger maximalt?,

- Måske nogle drivere der skal tjekkes engang
http://www.driverchecker.com/
Avatar billede some_one Nybegynder
01. juli 2010 - 23:26 #3
den viser kun min nvidia driver :S men har lige hentet den nyeste fra nvidia? fail
Avatar billede enet Nybegynder
02. juli 2010 - 17:50 #4
Avatar billede supervejle Nybegynder
24. juli 2010 - 18:53 #5
Det kan være at du skal have downloaded nyt firmware. Prøv at tjekke med din bredbåndsudbyder.
Avatar billede some_one Nybegynder
29. marts 2011 - 17:33 #6
jeg købte en ny computer og det virkede der på eller tak for hjælpen selvom det ikke virkede for mig :{