Avatar billede cbundt Nybegynder
01. juli 2010 - 12:07 Der er 6 kommentarer

Problemer med Print Funktion / vis udskrift

Hej,

Jeg har en hjemmeside med en masse tekst på.

Ifølge firefox er det 3 sider, og den printer også fint.

Men når jeg vælger at se udskrift i Internet Explorer viser den kun 1 side og når jeg printer for jeg også kun 1 side :(

Kan det have noget at gøre med uafsluttede html tags? Eventuelt en mere specifik løsning, ville jeg sætte pris på :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
01. juli 2010 - 12:30 #1
link?
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
01. juli 2010 - 13:18 #3
tror mere fejlen ligger i din printdriver, prøv at opdatere den..
Avatar billede claes57 Ekspert
01. juli 2010 - 19:41 #4
kører fint på min IE (2 sider + en dum med en popup uden indhold + en tom side)
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
01. juli 2010 - 21:29 #5
har testet det i safari, IE, firefox, op. alle fungere fint, problemet ligger i din printer, så snart du tager et vis udskrift af noget så er det printeren der går ind og generere et billede ud fra det den vil skrive ud, så din driver skal opdateres :D
Avatar billede cbundt Nybegynder
13. juli 2010 - 11:54 #6
Ikke løst desværre :-(

Uopdateret printdriver er ikke en løsning, da det skal være tilgængeligt for alle uanset. Og hvorfor virker det i Mozilla, men ikke explorer.

Vores udviklere mener at det skyldes uafsluttede tags i html, kan det passe?