Avatar billede masteraaen Novice
28. juni 2010 - 09:44 Der er 1 løsning

Remote desktop skærmopløsning - uden scroll

Hej.

Jeg er logget på via fjernskrivebord / remote desktop. Men jeg skal hele tiden scrolle op og ned og fra side til side, fordi skærmbilledet ikke er tilpasset vinduet. Jeg kan ikke slippe af med dette uanset, om jeg logger på i fuld skærm eller lavere opløsning.
Skærmbilledet på fjerncomputeren bliver ved med at være for stort til at være indeholdt i billedet. Hvis jeg går ind i egenskaber for skærmen og vil ændre opløsningen, så erdenne låst fast til 1348x760 pixel og kan ikke ændres...

Hvordan får jeg ændret det??
Avatar billede svarrenabe Nybegynder
28. juni 2010 - 10:07 #1
Jeg kan ikke lige finde ud af hvor du vælger at logge på i fuld skærm, du skal inde på fanebladet Skærm(måske engelsk på din pc) vælge den opløsning der hedder Fuld skærm, du skal altså køre skyderen HELT til højre, Når dette er gjort kan du trykke på [opret forbindelse] og du burde få en fuld skærm uden skydere.

Hvis ikke det hjælper, så må du uddybe :)

/Jonas